Multe usi, putini oameni

Multe usi, putini oameni

Am folosit-o de sute ori. Pe o parte si pe alta. Am impins-o si i-am rasucit manerul. Uneori, am si trantit-o. Usa era primul lucru pe care il vedeam cand veneam acasa, si ultimul, cand plecam. Problema e ca niciodata nu i-am acordat atentia cuvenita. Am tratat-o ca pe un obiect. Acum, pentru cei care asteapta o metafora, n-avem niciuna. Usa e usa. Dar metafora e dincolo de ea. Cel putin asa ne-am imaginat cu totii, acum cat am stat in izolare si am privit-o cu alti ochi. 

In spotul despre care vorbim, apar multe usi, si putini oameni. De fapt, n-apare nimeni. Dar cand pe fundal se aude Nina Simone cantand in franceza, atmosfera te prinde. Canta “Je suis seule, mais desire être avec vous” si intelegem cu totii ce inseamna in contextul actual. Toti suntem singuri, si toti vrem sa fim alaturi de cineva. Totusi, acest lucru incepe sa fie posibil, odata cu relaxarea restrictiilor impuse de autoritati. De altfel, spotul realizat de Romance pentru Intermarche, a fost postat in ultima zi a izolarii la domiciliu a francezilor. Iar ultima usa din poveste, se deschide, si apar primii musafiri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related