Minimalism alb-negru fara urma de COVID

Minimalism alb-negru fara urma de COVID

Cu unele jocuri cresti, altele te cresc ele pe tine. Clash of Clans a facut 10 ani si s-a gandit sa marcheze cumva momentul, dincolo de update-urile si eventurile din joc. Ca e super addictive, nu incape indoiala, ca-ti mai ia si un ban pe langa placerea de a juca, iarasi adevarat. Dar spotul aniversar facut de agentia independenta Waste aduce un alt aspect in vedere, si anume, sunetele super zgomotoase in momentele cheie din joc.

Animatia te duce cu gandul la un joc mult mai minimalist, iti arata negru pe alb cam cum functioneaza jocul asta, in contrast cu fondul colorat al app-ului. Te trezesti noaptea sa-ti strangi armata, iti iei trofeul cand mergi la WC sau il joci la schimb cand biblioteca devine plictis. Nicio referire la Covid, pentru ca spotul a fost creat inainte de criza, bazat mai ales pe insighturile provenite de la gamerii din toata lumea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related