Volkswagen își cere scuze după o reclamă rasistă

Volkswagen își cere scuze după o reclamă rasistă

De șapte ori măsoară și o dată publică reclama. Asta-i lecția pe care ar trebui să o învățăm de la cel mai recent filmuleț publicitar Volkswagen. O reclamă ce trebuia să vorbească despre dragoste, s-a pomenit în centrul opiniei publice și a unei controverse cât e internetul de mare. Iată de ce:

Spotul publicitar de 10 secunde, publicat pe Facebook și Instagram de Volkswagen, pentru a-și promova noul golf, a declanșat reacții și REACȚII, cu privire la simbolismul rasist al acestuia. În video, apare un bărbat cu pielea întunecată care pare a fi o marionetă în niște mâini albe, uriașe. Bărbatul fiind jucat de pe-o stradă pe alta, ajunge să fie împins într-o cafenea cu denumirea „Petit Colon”, ceea ce în traducere înseamnă „Micul colonist”. Încă un motiv al revoltei publice.

Aici reacția consiliului de administrație a mărcii Volkswagen, care își cere, biensur, scuze, spunând că rasismul și discriminarea nu au ce căuta în compania lor și că vor porni o investigație în acest sens.

Compania auto germană a retras repejor reclama, însă clar că s-au găsit oameni iuți care s-o salveze și s-o distribuie pe rețele sociale. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related