Despre atasamentul de lucruri, sarcastic si minimalist

Despre atasamentul de lucruri, sarcastic si minimalist

In general, avem doua probleme legate de atasamente: cand uitam sa le uploadam in emailuri si cand ne atasam mai mult decat trebuie de persoane sau lucruri din jurul nostru. Poate ca uneori ne atasam de anumite lucruri, pentru ca nu ne putem atasa de anumite persoane. Dar alteori, povestea prin care dobandim un obiect ne face sa tinem mai mult la el. Unele obiecte ne vorbesc despre trecut, altele despre cum am vrea sa fie viitorul. Unele le folosim frecvent, altele stim ca sunt acolo, pe undeva. 

Compania de asigurari Hedvig a mers contra curentului si a lansat o campanie minimalista si sarcastica, specifica stilului scandinav, prin care nu incurajeaza oamenii sa isi pretuiasca lucrurile mai mult, ci dimpotriva, sa se detaseze de ele. Pentru ca sunt doar lucruri. Si poate ca viata e despre altceva. Altfel, riscam sa cadem prada unui cerc vicios si sa pierdem sensul, cum se sugereaza si in primul clip, in care ”stuff” inseamna mai mult decat lucruri. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related