Symantec externalizeaza activitatile de marketing si PR la Headline

Compania Symantec, unul dintre marii jucatori de pe piata mondiala de securitate informatica, a decis sa externalizeze in intregime activitatile de marketing si PR agentiei Headline, din luna aprilie, odata cu inceperea noului an fiscal.

Colaborarea dintre Symantec si Headline a inceput in 2008, cand Symantec a deschis reprezentanta pentru Romania. Agentia Headline a coordonat pana acum toate activitatile - conferinte de presa, lansari de produs sau evenimente cu partenerii romani - in colaborare cu Hedvig Bartha, Marketing & PR Manager Symantec pentru Europa de Est.

"Agentia Headline a dat dovada de proactivitate, flexibilitate si eficienta. Cei de la Headline au fost cei care mi-au propus sa incepem aceasta colaborare si, de la inceput, am fost multumita de alegerea facuta. Echipa ne-a ajutat sa dezvoltam proiectele de PR, printr-un stil propriu, customizat si eficient. Compania Symantec a fost foarte incantata de munca celor de la Headline, asa ca, treptat, le-am cerut sa se ocupe de proiectele noastre de marketing si PR din Romania. Acum, Headline se ocupa de toate activitatile de comunicare, fiind contactul principal atat pentru Country Manager, cat si pentru distribuitori, parteneri si jurnalisti", a subliniat Hedvig Bartha.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related