Carrefour România este primul retailer care se alătură iniţiativei Nu Arunca Măşti şi Mănuşi pe Jos

Carrefour România este primul retailer care se alătură iniţiativei Nu Arunca Măşti şi Mănuşi pe Jos

Iniţiativa Nu arunca măşti şi mănuşi pe jos, derulată de Asociaţia Geeks for Democracy, anunţă parteneriatul cu Carrefour România, parteneriat ce debutează în această perioadă când produse care anterior erau exclusiv de uz medical au devenit produse de larg consum, din cauza riscului epidemiologic. Carrefour sprijină iniţiativa Nu arunca măşti şi mănuşi pe jos pentru a contribui la eliminarea responsabilă a acestor deşeuri şi a amplasat deja în fiecare magazin recipiente speciale dedicate acestor deşeuri periculoase. Pubelele de colectare pentru măşti, mănuşi şi alte echipamente de protecţie împotriva coronavirus, sunt poziţionate la intrările/ ieşirile din magazinele Carrefour şi sunt semnalizate ca atare. Ulterior, deşeurile sunt înlăturate în deplină siguranţă.

Aruncarea măştilor şi mănuşilor folosite, alături de gunoiul menajer, are un risc mare de contaminare a altor persoane. Mai mult, din cauză că aceste produse nu sunt realizate din materiale biodegradabile, ajung, de multe ori, în zone verzi sau pe cursul apelor şi poluează mediul. În calitate de partener al iniţiativei Nu arunca măşti şi mănuşi pe jos, Carrefour contribuie la conştientizarea acestor riscuri prin difuzarea unor mesaje de interes general la staţiile radio din incinta magazinelor sale şi prin amplasarea materialelor de comunicare a iniţiativei în magazine.

 

”Până la sfârşitul anului, 2.5 milioane de cetățeni vor primi câte 30 de măști pe lună, adică 450 milioane de măşti oferite gratuit, fără să discutăm despre cele folosite deja de angajați. Este imperios necesar să apară soluții şi reglementări pentru ca aceste deşeuri să poată fi recuperate în siguranță”, declară Marian Rădună, co-fondatorul iniţiativei Nu arunca măşti şi mănuşi pe jos.

 

”Începând de la debutul pandemiei, când a devenit evident consumul în creştere al acestor produse, am implementat modalități de colectare în siguranță în toate magazinele Carrefour. Astăzi, sprijinim inițiativa de conştientizare lansată de grupul civic Geeks for Democracy, pentru că este important să ne unim forțele în fața unei situații urgente ce impactează mediul. Împreună, sperăm să contribuim la crearea unor obiceiuri sănătoase şi în ceea ce priveşte consumul şi depozitarea acestor materiale”, a transmis Felician Cardoş, Manager de Mediu Carrefour România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related