Vietile noastre corporatiste de acasa

Vietile noastre corporatiste de acasa

Munca nu e pentru om, dovada ca il si oboseste. E dintr-un sketch de-al lui Horatiu Malaele. Nu stim daca ii apartine, pentru ca uneori comedienii isi mai imprumuta glume unul de la altul. A facut-o chiar el, cu a doua gluma a lui Ellen DeGeneres, de la prima ei aparitie pe tv, la show-ul de seara a lui Johnny Carson. Stiu, am zis ca vorbim despre munca si am trecut la trivia facts, dar spotul de la Apple este suficient de intens, incat am zis s-o luam usor. Si este despre munca. The whole working from home thing este continuarea adaptata la contextul de astazi, a spotului din 2019, Apple at Work – The Underdogs. Personajele sunt aceleasi, dar nivelul de stres este mai ridicat. De vina sunt micile distractii din casele lor, cum ar fi copiii sau pisicile fara par, dar mai ales, deadline-ul pentru follow-up-ul din proiectul cutiei rotunde de pizza. Si bugetul taiat. 

Soundtrack-ul, task-ul absurd si replici ca ”remind me to remind the team” compun un umor tipic corporatist, din care face parte si colegul inabordabil de la finante. Ritmul accelerat al vietii profesionale contrasteaza uneori cu secvente soft din categoria lucrurilor - tu cu tine, cum sunt adormirea cu laptopul in brate sau trezitul de dimineata si gestul intim al incaltatului papucilor cand te dai jos din pat. Device-urile Apple sustin parcursul fiecarui personaj si sunt integrate organic in poveste. Uneori intelegi ca personajele erau deja intr-o relatie cu device-urile lor, alteori abia le descopera functii noi. Overall, clipul iti schimba mood-ul si iti aduce aminte ca toti trecem prin asta. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related