Un spot care vinde amintiri

Un spot care vinde amintiri

Așa, da, după ce a fost arătat pe la toate televiziunile din Moldova, a ajuns și în mansarda noastră. N-au trecut nici nouă luni de când a apărut pe internet. Au trecut opt. Dar, știți voi, este o vorbă din moși-strămoși: dacă nu a fost postat pe IQads, nu există. Așa că puneți muzica pe stop, închideți YouTube-ul sau TikTok-ul, sau la ce vă mai uitați voi acolo, și luați o pauză publicitară dintr-un trecut nu foarte îndepărtat.

Linella, o rețea de magazine din Republica Moldova, în 2019 a împlinit 18 ani. Cu această ocazie, a apelat la TGM Studio din Chișinău, ca să facă un spot în care să spună că Linella a atins majoratul, că a deschis în acești ani o sută de magazine și că este o companie moldovenească get-beget. Și iată ce ieșit:

Fotografiile de familie cu toți, dar tooooți cei prezenți, mesele de sărbători cu multe - multe guri, drumurile de țară, fântâna din sat, bomboniera cu picioruș din sticlă, covorul de pe perete, ulciorul din lut… dacă mai era ceva cunoscut de 99% din moldoveni, cu siguranță ajungea în acest spot. Și toate astea pe fundalul cântecului „Bucurați-vă, prieteni” al lui Ion Aldea Teodorovici.

În aceste timpuri, e bine să ne uităm la spoturile din vremurile bune, cu multe guri, cu mese multe și cu îmbrățișări de dor. Apoi, nu ne pare rău că am dat de el acum, e la fel de actual și astăzi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related