Articole care fac referire la TikTok
TikTok marchează campania „16 Zile de Activism împotriva Violenței de Gen” prin cooperarea cu Asociația SEXUL vs BARZA și ANES
Viktor Condratov & Tudor Foca: CURENT a început ca o nevoie de a spune poveștile reale ale oamenilor care mișcă cultura urbană din România, de a documenta altfel ceea ce se intampla pe scena urbana
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Ioana Epure: Oamenii au nevoie de speranță mai mult ca niciodată și noi avem puterea să fim și mesagerii ei, nu doar ai nenorocirilor
Integrarea campaniilor în Google Marketing Platform - o strategie eficientă pentru maximizarea performanței în marketing
[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță
Anca Irina Vlad: Noi, românii, avem multă nevoie să ne vedem pe noi înșine și să ne acceptăm așa cum suntem. Și comedia poate face asta pentru noi mai bine ca orice altceva
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
[Stand-up pe bune] Edi Rădoiu: „Caterinca neaoșă”, așa o numesc eu. Sunt fix românul ăla plin de viață, care pățește doar necazuri, dar le depășește cu zâmbetul pe buze
Cum arată viitorul marketingului digital? Analiză Data Revolt: Evoluția tehnologică redefinește rolul agențiilor de performance marketing și date
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul "#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate", o serie despre oameni și cauze care schimbă România
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
Beatrice Chiș, ETi International: Generația Z ne obligă să fim autentici. Nu mai merge cu vorbe mari și promisiuni goale. E timpul pentru conținut viu, empatie și consecvență
EthicalMediaMarketplace | România Vorbește. Alexandra Nistoroiu, Snoop: Cred că e important să ne amintim că o conversație nu e o competiție sau o luptă
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
La nivel global, mărcile deținute de Amazon domină clasamentul spațiilor publicitare preferate de consumatori. eMAG – regele preferințelor în România
Spotlight pe sport: difrnt. creează conținut video de impact pentru prezența Decathlon pe Social Media
[PR Playbook] Alina Bratu: Publicul simte imediat când un brand vorbește sincer și când doar bifează o comunicare de suprafață
Rafal Drzewiecki: Creativitatea pe TikTok trăiește în mișcare. Este nefinisată, în continuă evoluție și alimentată de comunitate
L’Oréal România lansează „Go Beyond the Job Description”, o campanie de employer branding dedicată celor care vor mai mult decât un simplu job
Gabi Drzewiecka: Predicțiile ne bântuie pe toți de ani de zile și totuși radioul și televiziunea sunt într-o formă destul de bună
Colaborarea dintre SUGUS și INVENTIVE+ a dus la o nouă campanie de succes: „Mesteci și faci față distracției cu GUS x Mitzuu” care a comunicat catre copii si adolescenti noua reteta cu suc de fructe adaugat




































