Articole care fac referire la TikTok
[Rewind & Play] Anca Macoviciuc: Visez cu ochii deschiși la momentele în care arta ar fi mult mai mult în stradă, în case, în spații neconvenționale, în feed-uri, nu doar pe pereții galeriilor cu explicații cartonate mici
[Rewind & Play] Marco Badea: În ultimul an am spus de mai multe ori „nu știu” și „mai am de învățat”, chiar dacă lumea e tot mai plină de certitudini pe care le exprimă în 30 de secunde pe TikTok
[Recap 2025] Claudiu Ludoșan: Claritatea bate viteza. Toți au alergat. Puțini au știut în ce direcție
Birra Moretti® aduce atmosfera sărbătorilor mai aproape de consumatori printr-o nouă campanie festivă integrată
Nick Docherty: Există un mit care spune, mai ales în era AI, că oricine și orice poate fi creativ. Dar nu toată lumea are și gust
Nick Docherty: There's a myth that says, particularly in the age of AI, that anybody and anything can be creative. But not everybody has a taste
Coca-Cola și VML lansează campania de Crăciun: TU FACI MAGIA SĂRBĂTORILOR. O dedicație pentru creatorii de magie care transformă Crăciunul într-o amintire de neuitat
[Recap 2025] Arnold Vieriu: Eu cred că AI-ul este colegul de bancă al fiecărui om care lucrează în orice domeniu care necesită un computer și internet. De la primărie până la brutărie
Natalia Efros: Am crescut într-un spațiu unde libertatea cuvântului era un act de curaj, iar curajul – o formă de educație
Pum Lefebure: An idea is never an idea unless you execute it yourself. That's creativity. It's the idea that gets executed
Pum Lefebure: O idee nu este cu adevărat o idee până nu o execuți tu însuți. Asta este creativitatea. O idee dusă până la capăt
[SoMe Update] Alexandru Tănase: Suntem hahaha, hihihi toată ziua. Glumițe, filmări, postări prăjite, dar ce faci când trebuie să fii și creativ, și strateg, și project manager pe campanii cu zeci de livrabile în social media? Plângi
Aleph Group și Reddit își extind parteneriatul în peste 45 de piețe la nivel global, inclusiv în România, devenind parteneri exclusiv de publicitate
TikTok marchează campania „16 Zile de Activism împotriva Violenței de Gen” prin cooperarea cu Asociația SEXUL vs BARZA și ANES
Viktor Condratov & Tudor Foca: CURENT a început ca o nevoie de a spune poveștile reale ale oamenilor care mișcă cultura urbană din România, de a documenta altfel ceea ce se intampla pe scena urbana
[Case Study] Cum gestionezi o campanie integrată când piața e suprasolicitată: insight-uri din Beko “Beyond Built-In” 2025
eMAG Black Friday 2025: „Pregătește-te să vrei mai mult” – campania care a făcut din dorință o strategie și din shopping un fenomen cultural
Ioana Epure: Oamenii au nevoie de speranță mai mult ca niciodată și noi avem puterea să fim și mesagerii ei, nu doar ai nenorocirilor
Integrarea campaniilor în Google Marketing Platform - o strategie eficientă pentru maximizarea performanței în marketing
[SoMe Update] Dorian Ilie & Ioana Pîrjolescu-Piekalski: Vorbește ca un om, nu ca un bot. Umorul, vulnerabilitatea și poveștile reale prind mult mai bine decât postările „perfecte”, lipsite de substanță
Anca Irina Vlad: Noi, românii, avem multă nevoie să ne vedem pe noi înșine și să ne acceptăm așa cum suntem. Și comedia poate face asta pentru noi mai bine ca orice altceva
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
[Stand-up pe bune] Edi Rădoiu: „Caterinca neaoșă”, așa o numesc eu. Sunt fix românul ăla plin de viață, care pățește doar necazuri, dar le depășește cu zâmbetul pe buze
Cum arată viitorul marketingului digital? Analiză Data Revolt: Evoluția tehnologică redefinește rolul agențiilor de performance marketing și date
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul "#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate", o serie despre oameni și cauze care schimbă România
[Brand Pulse] Andrei Bartesch: Marketingul adevărat nu este despre a găsi oameni pentru produsul tău, ci despre a crea produse pentru oamenii tăi
Beatrice Chiș, ETi International: Generația Z ne obligă să fim autentici. Nu mai merge cu vorbe mari și promisiuni goale. E timpul pentru conținut viu, empatie și consecvență
































