
Articole care fac referire la Ringier
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Ringier


Parteneriat strategic pe piata de media digitala. Ringier isi intareste pozitia de leader al regiilor online printr-un parteneriat cu cea mai puternica regie de TV - Thematic Channels

Ringier România câștigă locul 2 la INMA Global Media Awards pentru cea mai bună utilizare creativă a formatelor publicitare cu campania Dove „Frumusețe fără filtre”

Poveste de succes: campania Morphy Richards prin Social Display by ProductLead și Ringier România. Brand Lift +7% și CTR de 8 ori peste medie pentru un brand britanic în creștere în piața românească
![[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator](https://media.iqads.ro/2022/03/foto-iulian-comanescu-cover-850-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Iulian Comănescu: Războiul nu mai e doar treaba producătorilor de arme. Îmi imaginez că în viitor brandurile virtuale ar putea juca un rol de mediator

Social Display, soluția de display advertising dezvoltată de Ringier România și ProductLead, aduce viitorul publicității digitale mai aproape. Dove, primul client care utilizează platforma, obține un brand lift de peste 9%

Keed intră în portofoliul Social Stars by Ringier România & BrandTube și combină pasiunea pentru gătit și muzică în interacțiuni autentice și originale cu audiențe diverse

Ringier România propulsează imaginea de brand a TBI Pay cu 13,2% în urma unei singure campanii de comunicare măsurată cu tehnologia exclusivă Brand Lift Measurement

Premieră pe piața de advertising digital locală: Social Display, soluție de display advertising customizabilă dezvoltată exclusiv de Ringier România și ProductLead

Alexandra Stan, artistă din portofoliul Social Stars by Ringier România, uimește prin rezultatele excelente și interacțiunile autentice cu fanii

Parteneriatul dintre Ringier România și canalul Youtube de podcasturi HappyFish TV confirmă importanța conținutului quality: canalul a înregistrat o spectaculoasă creștere organică de 340% și are un public fidel

BANI PENTRU JURNALISM. Cum ajung investițiile în publicitate să finanțeze uneori fenomenul fake news, via clickbait și conținut “viral”. Cine trebuie să finanțeze informarea noastră corectă – într-o nouă dezbatere EIDOS Talks

Ringier România înregistrează o îmbunătățire de peste 50% a imaginii brandului Dove prin „Frumusețe fără filtre”, prima campanie măsurată prin Brand Lift în România

G4Media.ro semnează cu Ringier România pentru vânzările exclusive de publicitate premium ale site-ului

Laura Ivăncioiu: Munceam din sufrageria apartamentului nostru din Drumul Taberei. La început a fost greu pentru că exista nesiguranța veniturilor constante

Nou în piață: Evaluare calitativă în campaniile de publicitate online, cu Brand Lift, o soluție in portofoliul Ringier

Cine amenință jurnalismul de investigație? Seria EIDOS Talks continuă cu o dezbatere intensă despre evoluția presei din România. Invitați: Sergiu Toader, Cătălin Tolontan, Mihai Voinea și Petrișor Obae

Ringier si BrandTube lansează Social Stars – un proiect colaborativ între artiști independenți, creatori de conținut, podcastari și site-uri locale de conținut
![[Veterani in publicitate] Bianca Dumitriu: Advertising-ul e un domeniu care te poate solicita din toate încheieturile](https://media.iqads.ro/2021/06/12190940-10153347400773843-456246891789239086-n-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Bianca Dumitriu: Advertising-ul e un domeniu care te poate solicita din toate încheieturile

6 din 10 români activi în spațiul digital, interesați de noile platforme de jurnalism susținute de BRD. 4 din 10 cititori au sub 25 de ani. Femeile, cei mai loiali cititori ai Scena9, Școala9 și Mindcraft Stories

Ingrediente extra oferite de sponsorii MIXX Awards Romania 2020 in cadrul unei Gale cu un concept inedit

Am intors clepsidra pentru MIXX AWARDS Romania 2020: o saptamana pana la deadline. Ingredientul cheie al Festi(n)valului - categoriile dedicate Influencer Marketing
![[Voci online] Dragoș Stanca: Sunt out-of-fashion. Iubesc nuanțele, echilibrul și profunzimea, care uneori înseamnă texte lungi](https://media.iqads.ro/2020/11/dragos-stanca-2019-cover-410.jpg)
[Voci online] Dragoș Stanca: Sunt out-of-fashion. Iubesc nuanțele, echilibrul și profunzimea, care uneori înseamnă texte lungi

#UNDERCLOUD13 se desfășoară la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa până pe 18 august

Teatru în aer liber pe timp de pandemie: #UNDERCLOUD13 începe mâine la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa între 11 și 18 august

Olivia Grigorescu, de la marketing de presa si publicitate, la antreprenoriat: Consumatorii nostri sunt cei care se opresc un pic din viteza vietii

RADAR, platforma care reunește artiștii și dezvoltatorii români de New Media Art într-un festival de 3 zile, 1-3 Noiembrie, Uzina Electrică Filaret
![[SoMe 2019] Raluca Dumitra și Radu Ghițulescu (eJobs Group): Trial & error a devenit în ultimul an și un mod de a testa idei înainte ca ele să se transforme în campanii](https://media.iqads.ro/2019/01/ejobsgroup-cover-410.jpg)