Viața ca un fiasco

Viața ca un fiasco

Piesa "Human" a lui Rag'n'Bone Man a fost comparata de Daily Telegraph cu "Take Me to Church” a lui Hozier, ambele cu "un impact instant, versuri oneste si un throwback la muzica reala intr-un moment al pop-ului corporativ". Ambele cu un sound visceral. Piesa a fost aleasa de agentia Broken Heart Love Affair (Canada) sa reprezinte soundtrack-ul noului spot pentru brandurile Cashmere, Purex, SpongeTowels si Scotties din portofoliul producatorului de servetele, hartie igienica si prosoape de hartie - Kruger Products.

Felul in care se promovau acest tip de produse pana acum era pe atat de entuziasmant, pe cat de creativ suna pop-ul corporativ. Sec, liniar si nesurprinzator. Putina fantezie a aparut abia in memele dedicate hartiei igienice, in pandemie. 

Dar agentia canadiana a vrut mai mult, si in loc sa enumere beneficiile produselor din hartie, adica felul in care se comunica in aceasta categorie, a creat o poveste despre natura umana. Asa cum este ea. Viscerala, ca piesele de mai sus. Cu totii iubim, gresim, dansam, alunecam, sangeram, tacem. Si guess what? Cand facem toate lucrurile astea, suntem messy. Sau mucky. Spotul a fost filmat in iulie, in cadrul unor familii reale din Vancouver.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related