Consecințele absurde ale lipsei de focus

Consecințele absurde ale lipsei de focus

Incepi sa faci ceva, dar intervine altceva si uiti de unde ai plecat. Suna familiar? Ne referim la lucrurile marunte, fie ca sunt offline sau online, spre exemplu, atunci cand te trezesti intr-un YouTube wormhole. Insightul a fost preluat de Droga5 London in campania pentru lansarea aplicatiei SETAPP, un organizator virtual, si a fost dus intr-o zona in care consecintele unor simple distrageri de atentie escaladeaza in situatii absurde, comice. 

Stilul primului clip din campanie, ”Snake”, aduce aminte de estetica unor regizori precum suedezul Roy Andersson - sau chiar Wes Anderson - prin cadrele largi, fixe, cu multe detalii si o paleta complexa de culori. Aici, culorile mai reci si personajele alienate seamana mai mult cu cele din filmele lui Roy, dar pe parcurs atmosfera stilistica si rigiditatea personajelor se dilueaza, in ultimul clip - ”Dissapearance” - ajungand aproape de un realism melodramatic.

Constant este insa Greg, care ii tot suna pe cei de care depind personajele principale si ii atrage in discutii telefonice cu o usurinta ce ironizeaza superficialitatea naturii umane. Si mai e si tipul de la final, cu un costum si o mustata din anii '60, in rolul expertului de care advertisingul depinde de prea multe ori.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related