Unele lucruri nu trebuie spuse niciodata

Unele lucruri nu trebuie spuse niciodata

Cand faci cunostinta cu cineva la o petrecere si dupa 1 minut ii spui deja ce prostii faceai tu in liceu se numeste over-sharing. Bine, daca inca esti in liceu la momentul petrecerii, se numeste pubertate. O lume in care spunem toti ce gandim n-ar putea functiona, asa ca adultii au facut un compromis, si in general, nu isi verbalizeaza monologul interior de fata cu ceilalti. Cei care nu il fac, au probabil o anxietate si o nevoie mai acuta de a se conecta cu alti oameni.  

Apple foloseste acest insight ca sa comunice asumarea unei noi pozitionari pentru Iphone - Privacy. That's iPhone, prin amplificarea absurdului unor astfel de situatii, fie ca personajele divulga povesti personale sau date de securitate. Conceptul spotului se intelege usor, de la prima replica, dar forma in care e facut aduce aminte la un punct de clipurile de pe YouTube in care se exploreaza modul in care ar functiona oamenii in viata reala daca s-ar comporta ca in social media. 

Spotul repeta acelasi pattern si devine previzibil, dar se salveaza prin faptul ca situatiile sunt bine alese si reactiile actorilor la absurdul situatiilor, bine calibrate. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related