[Netul salbatic] Andrei Ciobanu: Oamenii din online se feresc de subiectele grele ca să nu piardă campanii și proiecte publicitare

[Netul salbatic] Andrei Ciobanu: Oamenii din online se feresc de subiectele grele ca să nu piardă campanii și proiecte publicitare

Dacă ar fi să semnaleze unele probleme în privința influencer marketingului din România, Andrei Ciobanu nu le-ar ocoli pe cele morale. Consideră că e nevoie de principii mai solide, research mai detaliat și asumarea mai clara a greșelilor, din partea influencerilor. Andrei e comediant, scriitor și gazda matinalului KissFM; am vorbit recent cu el despre plictiseala din lockdown și dorul de scenă, iar acum am abordat tema online-ului din perspectiva relațiilor dintre influenceri și branduri și responsabilitățile lor.

”Oamenii din online trebuie să fie remunerați pentru munca prestată, dar când faci reclamă la absolut orice sau oricine îți oferă o sumă de bani, trebuie să te aștepți și la reacții mai puțin pozitive din partea comunității tale.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related