[Netul salbatic] Sorina Mihail: Presiunea comunităților există, crește și e doar o chestiune de timp până va deveni norma pieței

[Netul salbatic] Sorina Mihail: Presiunea comunităților există, crește și e doar o chestiune de timp până va deveni norma pieței

Procesul de maturizare a influencer-marketingului digital se întâmplă în piața publică, cu prea multe păreri pe masă și niciun arbitru care să structureze discuțiile, crede Sorina Mihail, Communication Director & Crisis Comms Specialist Graffiti PR, dar amintește că inclusiv într-o piață precum cea britanică, nu există până la acest moment o legislație cu reguli clare, dedicată creatorilor de conținut, în timp ce în SUA, ghidul creat de autorități pentru influenceri se bazează mai mult pe recomandări.

”Voi spuneți Netul Sălbatic și probabil mai toți ne imaginăm în Westworld – cu multă tehnologie, control, cu acces la big data și analize detaliate – dar în realitate suntem mai degrabă într-un western clasic.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related