Platforma #supersocial de la Superbet și Rusu+Borțun îi încurajează pe români să câștige meciul cu 2020

Platforma #supersocial de la Superbet și Rusu+Borțun îi încurajează pe români să câștige meciul cu 2020

Superbet, liderul pieței de pariuri sportive din România, revine cu o nouă campanie prin care ne încurajează să ne păstram entuziasmul și să luptăm împreună cu provocările momentului. Superbet a fost de la început alături de cei aflați în prima linie a luptei împotriva COVID-19, dar și de pasionații de sport pentru care a creat un nou loc de întâlnire – prima platformă de socializare dedicată din România.

Cu un ton propriu pasionaților de sport, noua campanie Superbet revine către toți românii cu un mesaj optimist, dar care în același timp să îndemne la implicare și la responsabilitate individuală, pentru ca România să poată câștiga meciul cu 2020.

„Acum un an prezentam și câștigam pitch-ul local de strategie și creație. La începutul anului făceam primele proiecte regionale, iar de câteva luni lucrăm global pentru Superbet. Avem un client foarte dinamic și relația crește pe măsură. Încă de la prima campanie când am lansat platforma “Împreună suntem super”  am vorbit despre viața oamenilor care fac din Superbet un lider. Despre spiritul sportiv, despre motivație și luptă. Acum două săptămâni cazurile de Covid19 reîncepuseră să crească, teama transpira în societate. Și ne-am imaginat lupta cu virusul ca pe un meci greu pe care fiecare dintre noi trebuie să-l câștige în felul său. Pentru asta e nevoie de încurajări, nu doar de amenințări, de energie pozitivă pasată de la om la om. Alături de ambasadorii săi, campioni cu rol în societate, Superbet ca brand lider din zona sportului este în măsură să rostească acest mesaj de încurajare.”, povestește Cătălin Rusu (Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun).

 

La îndemnul unor figuri recunoscute pentru performanța în domenii sportive și nu numai, protagoniștii campaniei - Bogdan Stelea, Virgil Stănescu, Mihai Leu, Ilie Dumitrescu, Cătălin Morosanu, Vali Moraru și Ana-Maria Brânză - ne dau încrederea că împreună putem fi super, chiar și în vremuri grele.

 

Să supercredem în șansa noastră și să supermuncim pentru ea ar trebui să fie deviza noastră în orice ne propunem să facem. Ca fost sportiv profesionist știu cât de importante sunt valorile în care credem și mentalitatea de învingător în orice provocare. Mă bucur că alături de Superbet le pot transmite în continuare românilor, în afara terenului de joc, aceleași mesaje de încredere în forțele proprii și optimism că împreună vom trece cu bine și peste această confruntare cu un alt tip de adversar.” a spus Ilie Dumitrescu.

 

Superbet și-a adaptat mesajele de comunicare perioadei dificile pe care toți iubitorii de sport au resimțit-o în timpul pandemiei, fără a uita însă de cel mai important lucru care aduce comunitatea sa împreună: bucuria împărtășită a jocului și a victoriei. 

Ultima campanie Superbet vine în continuarea campaniilor de imagine din acest an care au avut ca miză și translatarea poziției de leadership din business în comunicare prin mesajele transmise către români. Superbet a promovat comportamentul responsabil în timpul lockdown-ului și ne-a arătat cum vedete de referință din sportul românesc se distrează și se bucură de magia jocului... acasă. Am transmis bucuria împărtășită a sportului, a victoriei, a sentimentului că aparții unei comunități mai largi care trăiește aceleași emoții odată cu tine. Am încurajat comunitatea de iubitori ai sportului să facă parte din magia jocului, să se implice. Iar acum, tot pentru ei, lansăm în premieră prima platformă de socializare dedicată celor care își joacă in fiecare zi pasiunea pentru sport”, a declarat Vlastimir Vukadinovic (Global Marketing Director la Superbet). 

Încă din luna martie, Superbet a acționat în linie cu valorile sale și a donat sistemului sanitar 1 milion de lei, într-un moment în care profesioniștii din domeniul medical aveau cea mai mare nevoie de echipamente și materiale de bază. 

 

„Parte din ADN-ul unui lider este implicarea în problemele comunității. Pornind de la deviza „Împreună suntem Super” am venit în sprijinul celor vulnerabili încă de la începutul pandemiei de coronavirus. Astfel, ne-am implicat activ pentru protecția medicilor și a pacienților și am donat echipamente de protecție și biocide care au ajuns la 35 de spitale din România. În plus, am rămas alături la toți iubitorii sporturilor pe care i-am îndemnat să stea acasă și să facă sport doar păstrând distanța socială, dar în aceleași timp le-am oferit susținerea unei comunități. Campania pe care o lansăm astăzi pune și mai mult în lumină puterea fiecăruia dintre noi de a fi super”, a spus Augusta Dragic (Președinte al Fundației Superbet).

 

În termeni de business, anul acesta, campaniile derulate de Superbet, care deține și cea mai descărcată aplicație mobil de sport din România, au generat doar în ultima lună o creștere cu 7% a clienților. De asemenea, începând cu luna august, divizia de business online a Superbet și-a dublat baza de utilizatori față de aceeași perioadă a anului trecut.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related