"Oferta de servicii din pachetul "full-media" al unei agentii este doar punctul de pornire"

Raportul intre media buying si media planning este de 100% - 100%. Nu se poate face performanta in planning fara "buying power", dar nici nu poti oferi solutii de media "cost effective" fara planificare si strategie bazata pe resurse software si fara oameni cu multa experienta. Sint doua componente "vitale" pentru o companie de media. Rafinarea activitatilor de media nu mai tine seama de raportul buying-planning, ci de solutiile creative utilizate in campaniile de media. Solutiile creative pornesc de la utilizarea suporturilor, mergind pina la modalitatile de implementare si utilizarea altor resurse ale grupului (PR, ATL, BTL).

Nu se poate da un verdict generic pentru cerintele de media ale CLIENTILOR din Romania. In functie de nivelul de dezvoltare al business-ului fiecarui client, resursele agentiei sint sau nu utilizate. Un client trebuie sa aiba posibilitatea sa apeleze oricind la resursele agentiei, deci acestea trebuie mai intii sa existe. Oferta de servicii din pachetul "full-media" al unei agentii este doar punctul de pornire. In plus agentia trebuie si sa fie gata sa ofere solutii neconventionale si interactiunea cu alte discipline tangente cu media (de exemplu research).

Utilizarea mediilor de comunicare se diversifica, atit prin fragmentarea canalelor traditionale, cit si prin aparitia mediilor noi de comunicare. Nu mai vorbim despre "new media", ci despre "now media" (am citit asta undeva si mi-a placut).

Media tine pasul cu tehnologia si de aceea evolueaza in pas cu ea. Ierarhiile in media se pot schimba, determinate fiind de capacitatea jucatorilor de a fi sau nu acolo unde tehnologia schimba life-style-ul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded