Business-uri lansate în pandemie - Illuma Clinique mizează pe educarea pacienților pentru a se poziționa în ”noul normal”

Business-uri lansate în pandemie - Illuma Clinique mizează pe educarea pacienților pentru a se poziționa în ”noul normal”

Într-un context în care multe business-uri au avut de suferit ori s-au închis, Alexandra Crâșmaru a ales să își urmeze planul și să deschidă Clinica de estetică Illuma, în plină pandemie. Desigur, asta a însemnat o reconfigurare a strategiei de comunicare și măsuri de siguranță extra, menite să le ofere protecție și confort atât pacienților, cât și personalului.

 

Chiar și când nu ne vede nimeni, vrem să arătăm bine

Interesul pentru tratamentele estetice a rămas constant și în perioada pandemiei. Deși pretextele și contextele de socializare precum ieșirile la restaurant, petrecerile, întâlnirile cu prietenii s-au rărit, atât femeile cât și bărbații apelează la tot felul de metode de înfrumusețare.

Într-o lume în care pare că suntem într-o permanentă luptă cu timpul, tehnologiile în care a ales să investească Alexandra Crâșmaru promit frumusețe fără durere și fără timp de recuperare. Asta înseamnă tratamentele estetice minim invazive la care tot mai multe persoane apelează în ultimul timp.

 

Educarea pacienților, strategia de comunicare implementată de White PR

Pentru că industria de beauty este înconjurată de un număr mare de mituri, care fie dezinformează, fie descurajează posibilii pacienți, strategia de comunicare implementată de agenția White PR se bazează pe educație. Pentru ca deciziile să fie luate în cunoștință de cauză și susținute de specialiști.

Dacă unii dintre noi au profitat de acest extra timp pentru a coace pâine cu maia, pentru a-și diversifica rețetarul sau pentru a-și crește colecția de plante… și pisici, alții s-au documentat temeinic despre procedurile de înfrumusețare. Cremele, serumurile și masajul au un rol limitat sau mai degrabă de a preveni. De aceea, tot mai multe persoane aleg să meargă către specialiști și noile tehnologii pentru rezultate vizibile.

Mai mult, serviciile oferite de Illuma Clinique, îmbină dermatologia patologică și estetica medicală. În acest mod, serviciile oferite de clinică pot suplini zona de patologie din mediul de stat.

 

O echipă bine aleasă

Pentru a asigura legitimitatea informațiilor, comunicatorii sunt chiar membrii echipei Illuma. Aceștia sunt cei mai în măsură să abordeze miturile din domeniul esteticii, să puncteze detalii relevante despre tehnologiile folosite în clinică și ingredientele active din cadrul tratamentelor de ingrijire pentru acasă. Cu toate astea, momentul cheie în stabilirea procedurilor potrivite, îl reprezintă întâlnirea din cabinet cu esteticianul sau medicul dermatolog.

 

Influencer marketing și creșterea comunității

Au existat de-a lungul timpului o serie de colaborări punctuale cu microinfluenceri, însă strategia pe care Illuma Clinique și White PR o susțin este aceea de a-i transforma pe clienții mulțumiți în influenceri. Un pacient mulțumit și informat va transmite apropiaților săi experiența avută în cadrul clinicii, fapt care va genera pe termen mediu sau lung clienți noi din cercul său de apropiați.

 

"Mesajele de pe conturile de socializare ale clinicii reprezintă un mix echilibrat între oferte comerciale, influențate de sezon sau de trendurile în materie de tratamente estetice dar și informații cu privire la tehnologiile folosite. Wall-ul contului de Facebook este folosit și pentru a prezenta echipa clinicii, pentru a-i aduce cu  un pas mai aproape de pacienți, o abordare care a crescut gradul de încredere în aceste vremuri nesigure și imprevizibile", a explicat Lavinia Pavel, manager White PR.

Pe lângă audiența publicațiilor de renume care au publicat articole scrise cu suportul specialiștilor Illuma, o comunitate și mai închegată și mai pasionată de frumusețe și de informație se regăsește în grupurile de Facebook. Acestea reunesc mii, zeci și chiar sute de mii de pasionați de frumusețe, care au întotdeauna întrebări pertinente și chiar foarte specifice. Acestora s-a adresat în cadrul unui live dr. Irina Cudrițchi, medic dermatolog in cadrul clinicii,  o acțiune strategică ce a ajutat clinica să se poziționeze drept un partener de discuție de încredere, căci participarea a fost gratuită, iar calitatea informației a fost la cele mai înalte cote.

 

"Ne bucurăm că, împreună cu White PR, am reușit să livrăm mesajul nostru clienților clinicii, un mesaj care îi pune pe cei care ne trec pragul pe primul loc. Abordarea a fost eficientă, iar de la lună la lună am înregistrat un număr tot mai mare de clienți noi, menținând în același timp un procent semnificativ de clienți recurenți, lucru esențial pentru un business tânăr, ca al nostru", a precizat Alexandra Crâșmaru, Owner clinica Illuma.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related