[PR de criză] Lavinia Pavel: Publicul judecă prea aspru, chiar duce la extrem. Companiile au de lucrat la partea de comunicare, însă ce se întâmplă în social media acum este departe de a constitui o normalitate

[PR de criză] Lavinia Pavel: Publicul judecă prea aspru, chiar duce la extrem. Companiile au de lucrat la partea de comunicare, însă ce se întâmplă în social media acum este departe de a constitui o normalitate

Gestionarea crizelor de comunicare la nivel de brand este similară cu gestionarea activităților de zi cu zi. În viață și în business se întâmplă lucruri pe care nu le poți controla și pe care nu le cunoști. E important să nu te prefaci că totul e perfect și să comunici uman, corect și transparent, spune Lavinia Pavel, Owner White PR.

Companiile au de lucrat la modul în care comunică, însă și reacția publicului este de multe ori disproporționată. De exemplu, o postare în social media sau un influencer nemulțumit îți poate anihila afacerea. Toți se pricep mai bine la orice și există standarde duble de judecată, arată Lavinia, care crede că o doză de reality check ne-ar scuti de multe crize de PR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related