White PR construiește noul brand de business al Monicăi Pușcoiu

White PR construiește noul brand de business al Monicăi Pușcoiu

Monica Pușcoiu fructifică faima câștigată prin participarea la emisiunea „Chefi la cuțite” și își extinde afacerea din domeniul cofetăriei. Agenția full service White PR a fost contractată pentru construcția noului brand și promovarea noului concept-  Almond.

Primul act de mare curaj al Monicăi Pușcoiu a fost să-și transforme pasiunea pentru deserturi într-un mic business. În toiul pandemiei. Peste hotare. Și a mers pentru că – și-a dat seama imediat – era făcută pentru asta și a avut parte de multă susținere din partea soțului. Al doilea act de mare curaj a fost să participe la preselecțiile pentru emisiunea „Chefi la cuțite” de la Antena 1. Și a reușit să intre în concurs tot datorită pasiunii sale și felului convingător de-a fi.

Acum câteva luni, impulsionată de impactul pe care expunerea sa în media l-a avut asupra popularității micii sale afaceri, Monica Pușcoiu a decis să-și exerseze din nou curajul și a dat startul lucrărilor pentru nașterea unui nou concept dulce, mai amplu, mai de impact și mai hrănitor ca filosofie, dar și ca produs. De data aceasta, a ales susținerea profesională a agenției full service White PR pentru a construi identitatea off-line și online a noului brand, strategia de comunicare și planul de implementare a acesteia.

Pornind de la dorința Monicăi de a educa iubitorul de dulce înspre un consum conștient de produse de calitate, White PR a construit ALMOND, un brand care pune accentul pe producția artizanală, făcută cu responsabilitate, a deserturilor sau gustărilor care sunt și hrană, nu doar răsfăț. Echipa agenției a descoperit numele potrivit, pe sufletul creativ al Monicăi, a desenat logo-ul noii afaceri dulci și a derivat manualul de brand pornind de la mixul fascinant de simplitate vizuală și complexitate în esență ale migdalei.

 

Monica Pușcoiu & White PR – o potrivire perfectă de gusturi

ALMOND, noua afacere a Monicăi Pușcoiu, își propune să ofere consumatorului român de dulce o alternativă sănătoasă – și savuroasă, în egală măsură – multe dintre produse fiind bazate pe făina de migdale, în conjuncție cu ingrediente naturale inedite – precum sfecla sau cartoful dulce – care înlocuiesc zahărul cu succes și cu tușe de gust surprinzătoare.

Clientul ALMOND va descoperi că se poate răsfăța cu „ceva bun”, dar și sănătos atunci când citește etichetele și, în consecință, decide să aleagă artizanalul în arta cofetăriei. Această conștientizare este obiectivul campaniei de comunicare pe care White PR o derulează pentru ALMOND, atât în mediul online, cât și în Piața Romană nr 2.

„Suntem mândri că Monica Pușcoiu ne-a ales pentru translarea în realitate a dorinței de a oferi o nouă identitate afacerii sale extinse. Întotdeauna rebranding-ul este un pas extrem de îndrăzneț și ne bucurăm să luăm parte la acest act de curaj care ne-a inspirat să creăm o campanie deosebită, pe măsura valorilor dorite pentru noul brand. Sunt absolut sigură că experiența, expertiza și profesionalismul nostru – pe lângă marele atu că o înțelegem pe Monica, îi înțelegem felul de-a fi ca profesionist – vor face o treabă foarte bună pentru ALMOND”, spune Lavinia Pavel, owner White PR.

Cu o activitate de peste 10 ani, White PR a strâns în portofoliu clienți din cele mai diverse domenii de activitate, de la industria frumuseții la bricolaj, de la IT și HR la servicii medicale, de la pet care la retail cu produse pentru copii. Versatilitatea echipei, atât în ce privește crearea de conținut, cât și a strategiilor de comunicare și a activităților de implementare, i-au inspirat foarte multă încredere Monicăi Pușcoiu:

„Atât de mult mă bucur că am întâlnit agenția care pare să le aibă pe toate: expertiza necesară pe zona cofetăriei artizanale, determinarea de a lucra cot la cot cu mine ca să-mi pătrundă viziunea pentru ca s-o poată reproduce cât mai fidel în construcția noului brand și să realizeze cât mai potrivit poziționarea lui în piață. Acești oameni pricepuți m-au ajutat să definesc mult mai clar profilul de client căruia Almond i se adresează și, de asemenea, să conturez obiectivul afacerii pentru următorii 3-5 ani. Până acum ne-am înțeles excelent! Iar eu nu sunt genul de persoană care să zică `Dacă pare prea frumos să fie adevărat înseamnă că e!` Din contră: eu mă bucur că e `frumos` și-mi doresc să avem o colaborare cât mai lungă, pentru că știu că va fi fructuoasă și de succes!”, spune owner-ul ALMOND.

Gama de produse ALMOND cuprinde torturi și prăjituri cu și fără zahăr, gustări dulci și sărate. Majoritatea produselor pot fi recomandate și celor sensibili sau intoleranți la gluten datorită făinii de migdale care a înlocuit-o pe cea de grâu în rețetele Monicăi Pușcoiu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related