Firmele cu blazon dau mai nou bani sa-si vada produsele te miri unde. Companiile dezvolta actiuni de product placement, dupa cum i se spune tehnicii in cauza, in paginile cartilor.
Cei care credeau ca apanajul inserarii numelor de marca se reduce strict la programele de televiziune sau la filmele ce ruleaza la cinematograf au toate motivele sa mearga cu gindul mai departe. Literatura facila gazduieste si ea insinuari cind timide, cind fatise despre ce trebuie sa cauti prin magazine.
Tehnologie cu trimiteri livresti
Cea mai recenta initiativa apartine celor de la Electrolux, care au demarat inca din urma cu trei ani un proiect impreuna cu scriitoarea si jurnalista Alex Mattis, "Men in Aprons" ("Barbati cu sort de bucatarie"). Pe tarabe a rezultat de curind o carte adresata barbatilor tineri pe care-si propune sa-i ajute sa se descurce cu treburile casnice cotidiene. "Electrolux incearca sa vina in intimpinarea publicului de peste 20 de ani, mai greu de atins prin media traditionala, printr-o provocare inedita: la nivelul casnicului", se arata intr-un comunicat al companiei.