Elena Bululete: Binele se promovează cum poate, de obicei cu bugete mici și cu inimi mari.

Elena Bululete: Binele se promovează cum poate, de obicei cu bugete mici și cu inimi mari.
Foto: Cătălin Georgescu

Ca să vorbim în jargon publicitar, ”binele nu vinde”. Și atâtea cauze sociale au nevoie de atenție în România și se luptă pentru generozitatea oamenilor, încât e greu să îți faci loc, să câștigi spațiul de interes. Dar lucrurile se schimbă, societatea civilă crește, din ce în ce mai mulți oameni implicați construiesc binele în România în fiecare zi, spune Elena Bululete, Managing Partner și co-fondator al Conan PR. Elena face parte din juriul secțiunii Campanii de comunicare pe teme sociale, din cadrul Galei Societății Civile, categorie introdusă în 2018 pentru a arăta cât de importante sunt campaniile de comunicare dezvoltate de agenții pentru sectorul non-profit sau direct de către ONG-uri. Anul acesta, la cea de-a 19-a ediție a Galei Societății Civile au fost înscrise 205 inițiative civice: 162 de proiecte, 12 programe și 31 de campanii de comunicare pe teme sociale, implementate în 2019 și 2020.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related