Sinceritatea unei shaorme

Ma uit la el din nou si din nou. Si culmea este... nu ma plictisesc. E o senzatie pe care rar o capat in urma vizionarii unui spot tv romanesc. Cosmote a tot incercat in scurta sa existenta de pana acum pe piata romaneasca sa se apropie de tineri si nu cred ca reusise cu adevarat. In afara eforturilor de marketing si a ofertelor imbatabile care au avut uneori un succes deosebit, nici o reclama nu se apropiase pana acum cu adevarat de target: romanul de rand. Si pentru ca vorbim de un brand "in touch with life", avem in sfarsit si un spot care ne transmite perfect aceasta atmosfera.

Cred ca fiecare consumator de shaorma se poate transporta emotional in acest spatiu. Vizita la o shaormerie sau simpla trecere pe langa un astfel de loc iti demonstreaza clar ca esti intr-un spatiu balcanic: miros puternic, inghesuiala, pofta dusa la extrem, "umorul" tipic romanesc. Toate simturile sunt exacerbate. Iar din acest peisaj nu putea sa lipseasca unul dintre cele mai importante exemple de accesibilitate tehnologica: telefonul. Orice roman, cat ar fi el de sarac trebuie sa aiba un telefon care sa il scoata in evidenta. Fie ca atunci cand ii suna proprietarul il scoate dintr-o pereche amarata de blugi sau de pantaloni rupti, telefonul trebuie sa fie de ultima generatie. Si atunci... de ce nu ar fi sharomeria locatia ideala pentru un spot la telefonie mobila?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related