Provocările viitorului. Principalele tendințe care vor reconfigura lumea în următorii 5, 10, 20 de ani - James Canton | Editura Polirom, 2010

Provocările viitorului. Principalele tendințe care vor reconfigura lumea în următorii 5, 10, 20 de ani - James Canton | Editura Polirom, 2010

„James Canton a vazut viitorul si considera ca acesta ne va oferi enorme provocari si oportunitati...”
The Wall Street Journal

O noua era se prefigureaza, o era ce va redefini riscurile si oportunitatile secolului XXI. Schimbarile radicale si complexe care vor avea loc la nivel global vor transforma indivizii, societatea, pietele, consumatorii si lumea afacerilor. James Canton spune tot ce trebuie stiut despre momentul prezent si analizeaza tendintele care modeleaza viitorul. Volumul trateaza teme majore, precum modificarile climatice, schimbarea structurii populatiei si influenta sa asupra fortei de munca, inovatiile ca preconditie a bunastarii personale si a avantajului competitiv, imbunatatirea semnificativa a vietii oamenilor ca urmare a evolutiei medicinei, terorismul sau ascensiunea spectaculoasa a Chinei.

 

James Canton, expert in futurologie cunoscut la nivel mondial, cu o experienta de peste 30 de ani in domeniu, este presedinte al Institute for Global Futures, specializat in analiza si prognoza fenomenelor sociale si politice, profesor la Kellogg School of Management. A facut parte din comitetele consultative ale Media Lab din cadrul MIT si Motorola Corporation. A fost comentator la CNN, iar articolele sale au aparut in Fortune, The Wall Street Journal, Bloomberg Report, The New York Times, US News & World Report si CEO Magazine. A mai publicat Technofutures: How Leading-Edge Innovations Will Transform Business in the
21st Century (2004).

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

  • Titlul original: The Extreme Future: The Top Trends That Will Reshape the World in the Next 20 Years
  • Ediția 2010, cartonata
  • Traducător: Iustina Cojocaru
  • Dimensiuni: 160x235
  • 368 pagini
  • ISBN: 978-973-46-1341-0
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related