Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu - Jeffrey Pfeffer | Editura Polirom, 2011

Puterea: de ce unii reușesc să o obțină, iar alții nu - Jeffrey Pfeffer | Editura Polirom, 2011

Credeti ca promovarea ierarhica si obtinerea puterii intr-o organizatie sint rezultatul performantelor profesionale? Aceasta conceptie este gresita, ne arata Jeffrey Pfeffer, si multi dintre noi nu intelegem factorii reali care contribuie la succesul unor persoane si la esecul altora. In plus, din cauza credintei noastre intr-o „lume dreapta”, devenim incapabili sa facem fata provocarilor si competitiei acerbe caracteristice societatii in care traim. Pfeffer discuta cazurile unor lideri din lumea economica, juridica sau medicala, din moda sau showbiz, dar si ale unor personalitati politice de marca, pentru a ne dezvalui strategiile folosite de adevaratii invingatori: cultivarea relatiilor personale, autopromovarea, construirea unei bune reputatii si a unei imagini puternice.

"Puterea este o lectura obligatorie pentru toti cei ce aspira la pozitii de conducere. O carte excelenta.” Financial Times

 

Jeffrey Pfeffer este profesor la Graduate School of Business, Stanford University. De asemenea, a sustinut cursuri la universitati prestigioase, precum Harvard Business School si London Business School. Dintre volumele publicate, mentionam: Managing with Power: Politics and Influence in Organizations (Harvard Business School Press, 1992), The Knowing-Doing Gap: How Smart Companies Turn Knowledge Into Action (Harvard Business School Press, 2000), Hard Facts, Dangerous Half-Truths and Total Nonsense: Profiting from Evidence-Based Management (Harvard Business School Press, 2006), What Were They Thinking? Unconventional Wisdom About Management (Harvard Business School Press, 2007).

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

  • Titlul original: Power: Why Some People Have It and Others Don't
  • Ediția 2011, broșată
  • Traducător: Lucia Dos
  • Dimensiuni: 160x235
  • 248 pagini
  • ISBN: 978-973-46-2267-2
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related