Relațiile publice: principii și strategii - Cristina Coman | Editura Polirom, 2001

Relațiile publice: principii și strategii - Cristina Coman | Editura Polirom, 2001

Rezultat al unei activitati didactice universitare, lucrarea defineste conceptele si principiile fundamentale ale relatiilor publice, organizarea sistemului mass-media si tehnicile de lucru specifice comunicarii cu presa scrisa si audiovizuala, de la intocmirea dosarelor de presa la organizarea conferintelor si la redactarea comunicatelor. Se acorda o atentie deosebita comunicarii cu presa in situatii de criza.

 

Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii publice: tehnici de comunicare cu presa, aparuta in 1999 la Editura ALL, Bucuresti, reeditata cu titlul Relatiile publice si mass-media, Editura Polirom, Iasi, 2000 (editia a II-a, 2004), precum si a volumelor Relatiile publice. Principii si strategii, Editura Polirom, Iasi, 2001, si Relatiile publice: modele teoretice si studii de caz, Editura Universitatii din Bucuresti, 2009. A sustinut numeroase comunicari stiintifice si a tinut sesiuni de training pentru personalul din Ministerul Sanatatii, Ministerul Mediului, Ministerul Agriculturii, Ministerul Afacerilor Externe, organizatii nonguvernamentale, diverse firme din Romania. Este membru fondator al Asociatiei Romane a Profesionistilor in Relatii Publice si al Asociatiei Formatorilor in Jurnalism si Comunicare si membru international al Association for Education in Journalism and Mass Communication (SUA).

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Ediția 2001, broșată
Dimensiuni: 160 x 235
200 pagini
ISBN: 973-683-809-9

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related