Psihosociologia publicității: despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea | Editura Polirom, 2012

Psihosociologia publicității: despre reclamele vizuale - Septimiu Chelcea | Editura Polirom, 2012

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Septimiu Chelcea (n. 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. A predat pina in anul universitar 2014-2015 cursurile de Psihologie Sociala, Sociologia Opiniei Publice si Psihosociologia Publicitatii. A absolvit in 1967 Facultatea de Filosofie (Sectia Psihologie) din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a primit titlul stiintific de doctor in filosofie, specialitatea sociologie. Academia Romana i-a decernat Premiul „P.S. Aurelian” (1980). In 2004 i s-a acordat Premiul „Opera Omnia” pentru intreaga activitate de cercetare stiintifica. Face parte din consiliul stiintific al revistei Psihologia Sociala si din colegiul director al revistei Sociologie Romaneasca, al carei director a fost in perioada 2002-2005. A publicat numeroase articole, studii si monografii (ca unic autor, in colaborare sau coordonator), dintre care mentionam: Chestionarul in investigatia sociologica (1975), Experimentul in psihosociologie (1982), Personalitate si societate in tranzitie (1994), Cum sa redactam o lucrare de licenta, o teza de doctorat, un articol stiintific in domeniul stiintelor socioumane (2000, editia a IV-a revazuta si adaugita, 2007), Metodologia cercetarii sociologice. Metode cantitative si calitative (2001, editia a III-a revazuta si adaugita, 2007), Opinia publica: gindesc masele despre ce si cum vor elitele? (2002), Enciclopedie de psihosociologie (coord., 2003), Comunicarea nonverbala in spatiul public (coord., 2004), Comunicarea nonverbala: gesturile si postura (in colab., 2005), Psihosociologie: Teorie si aplicatii (coord., 2006), Opinia publica. Strategii de persuasiune si manipulare (2006). De acelasi autor, la Editura Polirom au aparut volumele Un secol de cercetari psihosociologice. 1897-1997 (2002), Psihosociologie. Teorii, cercetari, aplicatii (2008, editia a II-a revazuta si adaugita) si Psihosociologia publicitatii. Despre reclamele vizuale (2012).

 

Cartea a apărut la Editura Polirom.

 

Info:

  • Domeniu: Psihologie -> Psihologie socială
  • Științe sociale -> Studii media
  • Jurnalism, comunicare și relații publice -> Publicitate
  • Colecție: COLLEGIUM -> Psihologie
  • Număr pagini: 208
  • ISBN: 978-973-46-1806-4
  • Tip ediție: broșată
  • Format: 160x235
  • An apariție: 2012
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related