Puterea de convingere - Napoleon Hill | Editura Curtea Veche, 2019

Puterea de convingere - Napoleon Hill | Editura Curtea Veche, 2019

Fiecare om are ceva de vândut. Unii oferă bunuri şi servicii, alţii o idee sau un vis. Unii îşi scot la vânzare întreaga personalitate, alţii un punct de vedere care să fie înţeles de ceilalţi. Reuşita fiecăruia depinde de capacitatea sa de convingere.

Puterea de convingere este una dintre cele mai vândute cărţi din secolul XX. Metodele fascinante ale lui Napoleon Hill au ajutat nenumăraţi oameni să-şi recapete încrederea în sine, să-şi descopere şi să-şi stăpânească capacitățile mentale, să-şi cultive dorinţa de a reuşi în viaţă, şi totul numai folosind arta convingerii. 

Cum putem să preluăm controlul asupra minţii noastre? Ce trebuie să facem ca să ne menţinem entuziaşti, să ne cultivăm abilităţile de negociere şi să ne sporim capacitatea de a face prezentări convingătoare? Iată întrebările la care cartea de față oferă răspunsuri simple și practice. 

Puterea de convingere arată, în termeni foarte limpezi, că principiile succesului, aşa cum au fost ele postulate de Hill, pot avea o influenţă directă asupra capacităţii noastre de a fi convingători şi de a vinde. Bazată pe multe dintre materialele autorului, publicate sau nu anterior, această carte prezintă punctual conceptele pe care Hill le va relua într-o bună parte din bestsellerurile sale.

În ultimii 25 de ani am avut mai mult noroc decât aş fi meritat, dar mi-e frică să mă gândesc unde-aş fi fost azi sau ce-aş fi făcut, dacă n-aş fi cunoscut filozofia lui Napoleon Hill. Mi-a schimbat viaţa!
Og Mandino

 

Napoleon Hill (1883–1970) este unul dintre părinții literaturii motivaționale americane și se numără printre cele mai sonore nume ale genului. A migrat de la jurnalism la drept, a lucrat pentru Andrew Carnegie și a evoluat rapid din punct de vedere profesional, ajungând consilier al unor importanți oameni de afaceri și lideri precum Woodrow Wilson, Franklin D. Roosevelt, Mahatma Gandhi, Thomas Edison și Henry Ford. Hill a fost preocupat de rolul pe care îl îndeplinesc convingerile personale ale individului în atingerea succesului. La imboldul lui Andrew Carnegie, cercetările autorului au fost fructificate prin formularea „filozofiei împlinirii“, care dezvăluie cum orice om poate parcurge firesc pașii spre împlinire, atât în plan material, cât și spiritual.

 

 Video: Autorul despre carte

 

 

Cartea a apărut în România la Editura Curtea Veche.

 

Info:

Titlul original: Succeed and Grow Rich Through Persuasion
Ediția a III- a 2019, paperback
Traducător: Irina-Margareta Nistor
Dimensiuni: 13 x 20
320 pagini
ISBN: 978-606-44-0252-3

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related