Oare o să zboare? Cum să-ți testezi următoarea idee de afaceri, în așa fel încât să nu-ți pierzi timpul și banii - Pat Flynn | Editura Publica, 2017

Oare o să zboare? Cum să-ți testezi următoarea idee de afaceri, în așa fel încât să nu-ți pierzi timpul și banii - Pat Flynn | Editura Publica, 2017

Plină de sugestii practice, pe care le poți aplica chiar acum ideii tale de afaceri, Oare o să zboare? combină exerciții bazate pe acțiune, teste de turnesol la scară mică și studii de caz reale cu anecdote din experiența personală a autorului cu banii câștigați pe internet, cu podcasturile de succes, cu testarea siteurilor de nișă și cu lansarea câtorva afaceri online.

Oare o să zboare? te va provoca să gândești critic, să acționezi în mod deliberat și să îndrăznești foarte mult. Poți să consideri cartea manualul tău de business, la care să apelezi pentru sfaturi sincere și directe odată ce începi să îți testezi ideea și să îți construiești o afacere care ia avânt și crește.
În cele cinci părți ale sale, Oare o să zboare? te va îndruma și te va ajuta să-ți validezi următoarea idee de afaceri:

Partea întâi, „Stabilirea misiunii”, te va ajuta să te asiguri că ideea ta țintă este aliniată obiectivelor tale și că le susține.
Partea a doua, „Laboratorul de dezvoltare”, te va face să descoperi detalii importante despre ideea ta, la care nici măcar nu te-ai gândit.
Partea a treia, „Planificarea zborului”, este despre evaluarea condițiilor actuale de piață.
Partea a patra, „Simulatorul de zbor”, se axează pe validarea și testarea concretă a unei idei pe un segment mic de pe o piață țintă.
În sfârșit, partea a cincea, „Toate sistemele sunt pregătite”, este dedicată analizei finale, în așa fel încât să fii sigur că ideea pe care o ai este una cu care ești pregătit să mergi înainte.

"Să-ți pierzi slujba poate fi cel mai bun lucru care ți s-a întâmplat vreodată. Într-o perioadă scurtă de timp, fostul-angajat-devenit-antreprenor Pat Flynn a descoperit cheia obținerii unui venit recurent și stabil. Noua lui carte este plină de inspirație, dar nu acest lucru este important.
Nu doar că te încurajează, ci te şi ia de mână și îți arată exact ceea ce ai de făcut pentru a-ți lansa ideea de afaceri."
Chris Guillebeau autorul cărții STARTUP de 100$

Nu te mai grăbi să lansezi afaceri plecând de la idei gândite pe jumătate, teorii eronate și alte forme de auto-amăgire. Lipsa unei validări corecte omoară mai multe afaceri decât orice altceva. După cum spune Joel Barker, ,,viteza este utilă doar dacă alergi în direcția bună”. Oare o să zboare? te va ajuta să te asiguri că ești pregătit de decolare. Cartea răspunde unor întrebări precum:

--- Are vreo valoare ideea ta?
--- Va avea ea succes pe piața pe care încerci să o deservești sau va fi doar o pierdere de timp și de resurse?
--- Este ea o idee bună pentru TINE?
--- Cu alte cuvinte, oare o să zboare?

Oare o să zboare? este un proiect al editurii Publica, susținut de AROBS Transilvania Software.

 

PAT FLYNN este un lider apreciat în domeniul antreprenoriatului online, al marketingului digital și al afacerilor de lifestyle. Este recunoscut mai ales pentru stilul său de leadership transparent și pentru principiile autentice pe care le susține. În ciuda succesului în afaceri, cele mai mari bucurii ale lui sunt să-și petreacă timpul cu familia și cu prietenii, să-i inspire și să-i înveţe pe alții cum să aibă succes în cariera de antreprenor.

Celebrul său podcast de afaceri, Smart Passive Income Podcast, a depășit 25 de milioane de descărcări și continuă să inspire oamenii pe parcursul călătoriei lor în domeniul afacerilor online.

Pat este și consultant pentru Pencils of Promise, o organizație nonprofit dedicată construirii de școli în țările în curs de dezvoltare, precum și pentru LeadPages și ConvertKit.

 

Video: Autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Will It Fly?: How to Test Your Next Business Idea So You Don't Waste Your Time and Money
Ediția I 2017, paperback
Traducător: Carmen Dimitruc
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
336 pagini
ISBN: 978-606-722-254-8

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related