Douăsprezece și jumătate. E timpul să folosești ingredientele emoționale pentru a avea succes în afaceri - Gary Vaynerchuk | Editura Publica, 2022

Douăsprezece și jumătate. E timpul să folosești ingredientele emoționale pentru a avea succes în afaceri - Gary Vaynerchuk | Editura Publica, 2022

Decenii la rând, liderii s-au bazat pe abilitățile „tehnice” pentru a lua decizii bune, respingând, în același timp, importanța inteligenței emoționale. Abilitățile socioemoționale precum autoconștientizarea și curiozitatea nu sunt cuantificabile; nu pot fi măsurate pe o foaie de calcul și nu sunt predate în școli sau evidențiate în instituții. Am fost învățați că inteligența emoțională este ceva „drăguț, dar opțional” în afaceri, nu o cerință obligatorie. Dar abilitățile socioemoționale pot accelera succesul în afaceri, susține Gary Vaynerchuk. Minților analitice le este greu să înțeleagă cum poți să îți „perfecționezi” autoconștientizarea, curiozitatea sau empatia – sau chiar de ce este important să încerci.

În această carte înțeleaptă și practică, Gary explorează cele douăsprezece abilități emoționale esențiale care l-au condus către succes și fericire și propune exerciții care te vor ajuta să-ți dezvolți aceste trăsături pe cont propriu.

De asemenea, el împărtășește ce înseamnă „jumătate” – acel ingredient emoțional al leadershipului pe care îl stăpânește cel mai puțin și pe care se străduiește cel mai mult să-l îmbunătățească. Punând în aplicare ideile și exercițiile din carte, el te învață cum să-ți descoperi propriile „jumătăți” și îți oferă informații despre cum să le consolidezi. Secretul succesului lui Gary este folosirea acestor douăsprezece trăsături în diverse combinații, în funcție de situație. Dar cum știm când să echilibrăm răbdarea cu ambiția? Smerenia cu certitudinea? Gary oferă exemple din viața reală care presupun scenarii de afaceri des întâlnite, pentru a-ți arăta cum să le utilizezi împreună pentru rezultate optime.

Această carte iconoclastă te va ajuta să-ți rafinezi ingredientele și să-ți îmbunătățești capacitățile de conducere. Când sunt implementate în contextul potrivit, aceste ingrediente îi pot ajuta pe lideri să fie promovați, să păstreze angajații importanți, să acționeze mai rapid decât concurența, să câștige loialitatea clienților și să construiască organizații de succes care durează.

Gary Vaynerchuk: Consider că afacerile sunt o artă. Pot fi la fel de frumoase ca o simfonie sau ca o pictură, dacă sunt realizate cum trebuie. Pentru a ocupa un astfel de loc în societate, trebuie să înțelegem modul în care cele douăsprezece și jumătate de ingrediente emoționale din această carte pot reprezenta un catalizator pentru succes în afaceri.

1. RECUNOŞTINŢA
2. AUTOCONŞTIENTIZAREA
3. RESPONSABILITATEA
4. OPTIMISMUL
5. EMPATIA
6. BUNĂVOINŢA
7. TENACITATEA
8. CURIOZITATEA
9. RĂBDAREA
10. CERTITUDINEA
11. SMERENIA
12. AMBIŢIA
JUMĂTATEA MEA: SINCERITATEA BINEVOITOARE

Această carte a apărut cu susținerea UniCredit Bank: Cartea momentului e una extrem de valoroasă și vine de la Gary Vaynerchuk: ne învață ce înseamnă succesul și profesionalismul în ziua de azi. După ce vom gestiona mai bine măcar cele douăsprezece și jumătate de abilități socioemoționale, vom fi mai apreciați ca lideri și mai împliniți pe plan personal.

"O carte de memorii savuroasă și reflecții din categoria “best of Gary”. "
Forbes

"Douăsprezece și jumătate nu e doar despre cum să fii un profesionist mai bun; e despre cum să fii o ființă mai bună — exact ceea ce avem nevoie în perioada asta."
Shondaland

 

Gary Vaynerchuk este unul dintre cei mai cunoscuți experți în marketing din lume, autor de bestselleruri New York Times, președintele VaynerX, o companie modernă de comunicații, și CEO activ al VaynerMedia, o agenție globală contemporană de creație și media construită pentru a genera rezultate de afaceri pentru partenerii săi. Este un vorbitor public extrem de popular și un investitor prolific, cu investiții în companii precum Facebook, Twitter, Tumblr, Venmo, Coinbase, Slack și Uber. Este și membru în consiliul de administrație al restaurantelor Bojangles', MikMak și Pencils of Promise și membru cu vechime al organizației charity:water. De asemenea, colecționează și investește în carduri sportive. Locuiește în New York.

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: TWELVE AND A HALF: Leveraging the Emotional Ingredients Necessary For Business Success
Ediția I 2022, paperback
Traducător: Iulia Bertea-Nani
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
232 pagini
ISBN: 978-606-722-511-2

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related