Cum isi mai impart oamenii milioanele de euro

Cum isi mai impart oamenii milioanele de euro

A inceput un nou an si oamenii fac ce stiu ei mai bine: unii repeta ultimul an, altii se indragostesc, unii isi negociaza rezolutiile de an nou, altii pur si simplu se imbogatesc. Despre cei din urma vorbim acum, care, fireste, vor fi cei dintai. Fiecare loterie isi are castigatorii ei, iar cei de la EuroMillions continua ideea cu care au venit in 2020 si aduc pe ecran personaje castigatoare de multe milioane de euro.

Daca acum 2 ani il cunosteam pe Seb la un picnic cu prietenii lui, carora tocmai le spunea ca a castigat la loto si ca vrea sa imparta premiul cu ei, acum o intalnim pe Juliette la o masa in familia ei, intr-o dupa-amiaza ca oricare alta. Pentru ceilalti, caci pentru ea e dupa-amiaza in care le spune ca vietile lor se vor schimba. Deci, nici pentru ceilalti. De fapt, ce mai e o dupa-amiaza oarecare, pentru castigatorii la loterie?

Probabil ca dupa-amiezile milionarilor raman totusi la fel, ca ale tuturor. Ramane impresia ca se schimba viata, in general. Desigur, se schimba, dar oamenii raman la fel. Se indragostesc, isi negociaza rezolutiile an nou, mananca impreuna cu prietenii sau familia. Si e frumos ca aceste personaje vor sa imparta castigul cu apropiatii lor. Campania e semnata de aceeasi agentie, Romance.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related