Cum să ne apărăm de crizele următoare - Jacques Attali | Editura Polirom, 2019

Cum să ne apărăm de crizele următoare - Jacques Attali | Editura Polirom, 2019

„După mai bine de zece ani de la criza din 2007, nu s-a rezolvat nimic. Pretutindeni, soluţiile politice, economice, tehnologice au întîrziat: mai mulţi bani, mai multe datorii, mai multe amînări, mai multe promisiuni... În speranţa că progresul tehnic, creşterea economică sau Providenţa vor rezolva totul... Problema nu este dacă va exista o altă criză, ci cînd va izbucni ea, ce anume o va declanşa şi cum se va desfăşura. Eu prezint diferitele scenarii probabile pe termen scurt şi urmările lor devastatoare la nivel planetar. Nu e momentul pentru pesimism, nici pentru resemnare, ci pentru acţiunea pozitivă. Este şi scopul acestei cărţi, care îşi propune să ne ajute pe toţi să ne apărăm de crizele următoare şi chiar să luăm din ele ce e mai bun. Unii cred poate că aşa ceva este imposibil. Nu este. Ar putea fi peste douăzeci de ani, dacă nu facem nimic pînă atunci. Dacă acţionăm, sînt convins că secolul viitor ar putea fi plin de pace, fericire şi linişte pentru toţi.”
Jacques Attali

 

Jacques Attali (n. 1943), eseist, doctor în ştiinţe economice, a fost timp de zece ani consilier al lui François Mitterrand. Este fondatorul a patru instituţii internaţionale: Action Contre la Faim, Eureka, Positive Planet şi Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare. A fost inclus de Foreign Policy Magazine printre primii 100 de intelectuali publici ai lumii. Dintre numeroasele sale volume amintim Meurtres, en toute intelligence, Diderot ou le bonheur de penser şi Présents parallèles. De acelaşi autor la Editura Polirom: Scurtă istorie a viitorului (2007, 2016), Cum să ne apărăm de crizele următoare (2019) şi Istoriile alimentaţiei. Ce va să zică a mânca? (2020).

 

Video: Autorul despre carte

  

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Titlul original: Survivre aux crises
Ediția 2019, paperback
Traducător: Cora Radulian și Emilia Vasiliu
Dimensiuni: 106x180
200 pagini
ISBN: 978-973-46-7914-0

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related