Inconfundabil. De ce este mai bine să fii unicul în loc de cel mai bun - Srinivas Rao | Editura Publica, 2017

Inconfundabil. De ce este mai bine să fii unicul în loc de cel mai bun - Srinivas Rao | Editura Publica, 2017

Aceste persoane nu au fost doar curajoase și remarcabile, ci inconfundabile. Au știut că, atunci când încerci să fii cel mai bun, rămâi legat de definițiile altora pentru succes. Pe de altă parte, lucrurile inconfundabile nu pot fi create decât de o singură persoană. În consecință, concurența devine irelevantă. Gândiți-vă la arta lui Bansky sau la filmele lui Tim Burton – sunt creații inconfundabile, care nu au nevoie de nicio marcă de autenticitate.

"Am scris această carte cu speranța că voi putea să vă ajut să renunțați la așteptările convenționale și să creați ceva care să fie cât de semnificativ, plăcut și unic se poate. Fie că sunteți antreprenori, artiști sau o persoană care își dorește să-și pună amprenta asupra lumii, eu sper ca poveștile din Inconfundabil să vă ofere inspirația de a vă croi propriul drum."
SRINIVAS RAO 

"Dacă ești interesat de celebritate pe termen scurt și de glorie trecătoare, atunci ești mai câștigat cu emisiuni de tip reality-show și cu cea mai nouă rețea socială. Dacă îți dorești să schimbi lumea, această carte îți va oferi inspirație, te va încuraja și te va pregăti. Poveștile sunt intense și sfaturile, excelente."
Chris Guillebeau, autor al „Born for This“ şi „Startup de 100 $“

"Motivația intrinsecă puternică reprezintă fundația oricărui demers creativ sau antreprenorial. Inconfundabil al lui Srinivas Rao este baza acelei fundații. Citește-o!"
Steven Pressfield, autor al „The War of Art“

"Srinivas a scris un bilet de învoire captivant și plin de inspirație și pasiune pentru ca tu să poți să spui adevărul și să-l trăiești. Iar aceasta este singura monedă de schimb pe care o avem în lumea asta schimbătoare și concurențială."
Pamela Slim, autoare a „Body of Work“ şi „Escape from Cubicle Nation“

"Nu te mai chinui să fii mai bun decât restul. Succesul autentic înseamnă să creezi ceva ce nimeni altcineva nu poate copia. Nu-ți propune să fii cel mai bun – propune-ți să fii unic.
Eram în cercul vicios corporatist. În urmă cu șapte ani, tocmai terminasem un MBA și speram să fac ceva creativ, care să conteze. Însă locurile de muncă sterile, din universul corporațiilor, în care mă trezeam captiv aveau nevoie de oameni care să se supună normelor. Obosit fiind să tot încerc să nu mă scufund, am decis să mă las purtat de val – am abandonat goana după cucerirea ierarhiei corporatiste ca să mă dedic visului de a învăța să fac surf.
Cu siguranță că acest pas nu a fost o mișcare „înțeleaptă” pentru cariera mea. Dar goana după valuri mi-a oferit inspirație și mi-a dat curaj să urmăresc un vis pe uscat: transmisiunile podcast Unmistakable Creative. Faptul că am intervievat mai bine de 500 de oameni extrem de creativi pe parcursul următorilor șase ani mi-a servit drept educație la cel mai înalt nivel: am aflat modul în care invitați ca Seth Godin, Elle Luna, Tim Ferris, Simon Sinek și Danielle LaPorte și-au bătătorit propriile căi și în care au rezistat presiunii de a face chestii convenționale."
SRINIVAS RAO

 

Srinivas Rao este fondatorul și gazda podcastului Unmistakable Creative, în care a intervievat peste 500 de oameni extrem de creativi precum Seth Godin, Tim Ferris, Gretchen Rubin, Simon Sinek, Adam Grant, Nancy Duarte sau Jocelyn Glei. Deține compania Unmistakable Media, este speaker la diverse evenimente și a co-produs evenimentul Instigator Experience. A studiat economia la Berkeley și are un MBA la Universitatea Pepperdine. În timpul liber își perfecționează stilul de a face surf.

 

Video: Interviu cu autorul despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Publica.

 

Info:

Titlul original: Unmistakable: Why Only Is Better Than Best
Ediția I 2017 paperback
Traducător: Emilia Vasiliu
Dimensiuni: 14,5 x 20,5 cm
224 pagini
ISBN: 978-606-722-237-1

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related