Deontologia comunicării publice - Raluca-Nicoleta Radu | Editura Polirom, 2015

Deontologia comunicării publice - Raluca-Nicoleta Radu | Editura Polirom, 2015

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din cimpul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cit de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.”
Mihai Coman

 

Raluca‑Nicoleta Radu este conferentiar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, si editor al Revistei Romane de Jurnalism si Comunicare. Are o licenta in jurnalism si un doctorat in Stiintele Comunicarii, obtinute la Universitatea din Bucuresti. A urmat stagii de cercetare in deontologia comunicarii publice si comunicare comerciala la Aarhus School of Business, in Danemarca, si la Universita della Svizzera italiana, in Lugano (Elvetia). La Editura Polirom a mai publicat: Economia mass‑media (in colaborare cu Manuela Preoteasa, 2012).

 

Cartea a apărut la Editura Publica.

 

Info:

Ediția 2015, paperback
Dimensiuni: 160x235
256 pagini
ISBN: 978-973-46-4693-7

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related