IQ Digital: Marketingul se transformă radical - trei experți din România și Polonia explică de ce și care sunt principalele tendințe

IQ Digital: Marketingul se transformă radical - trei experți din România și Polonia explică de ce și care sunt principalele tendințe

Proiectul de conținut educațional pentru companiile mici și mijlocii din România, realizat de Upgrade 100 alături de George - BCR, a publicat azi – ca în fiecare miercuri - un nou episod din seria IQ Digital care este dedicat, de această dată, marketingului.

Tendințele din domeniu au fost expuse de companii care au abordări noi, diferite și care au prezentat tehnici și idei avansate.

Alexander Stoica-Marcu – co-founder ProductLead și alumni InnovX – a vorbit despre puterea micro-influencerilor și despre cum se pot folosi instrumente noi în acest proces.

"Să lucrezi cu micro influencerii e ca mersul la sală. Degeaba mergi o dată: următoarea zi n-o să ai pătrățele. Trebuie să mergi constant, și să înveți să alternezi" – spune el. Ideile principale le găsiți în acest articol + video.

În același episod, descoperim că în 2022 nu mai e nevoie să știi programare și nici chiar să angajezi o firmă de web development pentru a avea un site atractiv al companiei.

Oportunitatea e mare: unul din două IMM-uri din România nici măcar nu are un site, acum. Vedeți ideile expuse de Dimitrie Baitanciuc – co-founder Brizy – în acest material special.

Expertul internațional al acestei ediții IQ Digital este Krystian Kuta – marketing automation director la SALESmanago, Polonia.

Într-un interviu în direct realizat de Marian Hurducaș, la care s-a adăugat un workshop, invitatul a explicat cum tehnologia a evoluat atât de mult încât poate realiza chiar predicții legate de produse ori servicii pe care consumatorii nici nu conștientizează că le vor, încă.

Iată materialul, integral:

 

Ce va urma, în cadrul proiectului?

Reamintim că primul sezon IQ Digital - care are și un site dedicat - cuprinde 6 „dueluri” ale experților din tot atâtea domenii. Au fost publicate, până acum, 4 episoade:

  • VÂNZĂRI: Septimiu Pop – SalesBridge, Raluca Tătărușanu – Druid AI și Ciprian Cazacu – easySales -> DISPONIBIL AICI
  • CONTABILITATE: Mircea Căpățînă – Smartbill, Mario Popescu – Tailent -> AICI
  • HR: Mihai Cepoi – Jobful, Elena Georgescu – TruePeople -> AICI
  • MARKETING: Alexander Stoica-Marcu - Product Lead, Krystian Kuta - Sales Manago, Dimitrie BaitanciucBrizy -> AICI

Urmează a fi publicate - în următoarele zile de miercuri:

  • PROCESE INTERNE: Daniela Apolozan - DocProcess, Bogdan Năforniță - ProFluo, Vlad CazanKfactory -> DIN 16 MARTIE
  • BUSINESS INTELLIGENCE: Adrian Dragomir - Termene.ro, Ștefan Vrabie - Aggranda, Daniel Nicolae – Innoship -> DIN 23 MARTIE

Detalii despre toți experții implicați în proiectul hybrid media, care iinclude elemente din industria de evenimente, televiziune, digital content și podcasting sunt aici.

IQ Digital - o inițiativă susținută de George – o inovație BCR - își propune să continue, pe termen lung, și să fie o resursă importantă de conținut profesional dedicat digitalizării, cu focus pe nevoile companiilor de tip IMM din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related