Cum se digitalizează corect procedurile și procesele de lucru dintr-un IMM? Nu simplu, dar apar tot mai multe soluții. Câteva dintre ele, în noul IQ Digital

Cum se digitalizează corect procedurile și procesele de lucru dintr-un IMM? Nu simplu, dar apar tot mai multe soluții. Câteva dintre ele, în noul IQ Digital

Cea de-a cincea „bătălie de idei” din seria IQ Digital by George a apărut azi si are în centrul atenției digitalizarea proceselor interne din cadrul unui IMM.

  • Protagoniști sunt Bogdan Năforniță, co-fondator și CEO ProFluo, Daniela Apolozan, CEO și co-fondatoare DocProcess și Vlad Cazan, co-fondator Kfactory.

„Confruntarea” e moderată de Marian Hurducaș – din partea Upgrade 100 (echipă care a si realizat proiectul dedicat IMM-urilor care caută soluții optime pentru digitalizarea afacerii lor).

 

Una dintre ideile centrale ale dezbaterii – mai multe detalii, aici - este că IMM-urile continuă să introducă date manual, pe motiv că spun că nu dispun de bugete suficiente pentru a-și digitaliza procesele interne.

Problema e că, din acestă cauză, își periclitează viitorul în business. Iar acest cerc vicios trebuie rupt.

Bogdan Năforniță (Profluo), spune că juniorii care introduc date manual sunt pe de o parte o resursă din ce mai greu de găsit si de păstrat. În plus, paradoxal, e o resursă și din ce în ce mai scumpă. Inevitabil, culegerea manuală a datelor implică nenumărate erori, care duc la decizii greșite sau, mai grav, la blocaje. Vedeți toate argumentele, aici.

Daniela Apolozan (DocProcess) povestește experiența pe care a avut-o cu un mare retailer care nu-și putea plăti facturile pentru că 35% dintre acestea - dintr-un total de 2 milioane - conțineau cel puțin o eroare.

Mai grav decât să-ți bazezi deciziile pe informații greșite e să nu prea ai informații deloc, așa cum e cazul în sectorul industrial, vizat de KFactory, o platformă de digitalizare a proceselor din fabrici, cofondată de Vlad Cazan. Toate ideile expuse de expert sunt aici.

  • Un detaliu interesant: toate cele trei proiecte prezentate în noul episod au parcurs programul InnovX - organizat de BCR. 

 

Ce va urma?

Reamintim că primul sezon IQ Digital - care are și un site dedicat - cuprinde 6 „dueluri” ale experților, din tot atâtea domenii. Au fost publicate, până acum, cinci episoade:

  • VÂNZĂRI: Septimiu Pop (SalesBridge), Raluca Tătărușanu (Druid AI) și Ciprian Cazacu (easySales) -> DISPONIBIL AICI
  • CONTABILITATE: Mircea Căpățînă (Smartbill), Mario Popescu (Tailent) -> AICI
  • HR: Mihai Cepoi (Jobful), Elena Georgescu (TruePeople)-> AICI
  • MARKETING: Alexander Stoica-Marcu (Product Lead), Krystian Kuta (Sales Manago), Dimitrie Baitanciuc (Brizy) -> AICI
  • PROCESE INTERNE: Daniela Apolozan (DocProcess), Bogdan Năforniță (ProFluo), Vlad Cazan (Kfactory) -> AICI
  • BUSINESS INTELLIGENCE: Adrian Dragomir (Termene.ro), Ștefan Vrabie (Aggranda), Daniel Nicolae (Innoship) -> VA URMA, DIN 23 MARTIE

IQ Digital - o inițiativă susținută de George – o inovație BCR - își propune să continue, pe termen lung, și să fie o resursă importantă de conținut profesional dedicat digitalizării, cu focus pe nevoile companiilor de tip IMM din România.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related