Iau o pauza pe bune si... spun pe bune

Credeam in naivitatea mea ca spoturile adaptate nu prea mai au ce cauta pe canalele de televiziune autohtone din simplul motiv ca nu e nimeni pe planeta asta care poate sa inteleaga mai bine consumatorul roman decat o agentie de publicitate neaosa. Aici se impune o mica paranteza: sunt de acord ca brandurile mari precum Nike sau Adidas a caror comunicare este mult mai globala si mult mai universala decat mi-ar fi placut mie sa fie, sa difuzeze aceleasi spoturi care se pot vedea oriunde in lume... Si cu asta, am inchis paranteza. Insa, mi-am dat seama ca m-am inselat, atunci cand am vazut spotul Kit Kat - o reclama care mi s-a intiparit foarte bine nu numai pe retina, ci si in memorie, inca de la prima vizionare (ceea ce ar trebui sa ne bucure, nu?). Imi amintesc si acum ca dupa vizionare am si pus mana pe tastatura si am anuntat acest comentariu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related