Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație - Sheera Frenkel, Cecilia Kang | Editura Polirom, 2022

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație - Sheera Frenkel, Cecilia Kang | Editura Polirom, 2022

Bestseller The New York Times, în curs de ecranizare de către HBO într-un serial cu Claire Foy în rol principal
Cartea anului 2021 – Fortune, Foreign Affairs, The Times, Cosmopolitan

Cândva una dintre poveștile de succes din Silicon Valley, compania Facebook a fost afectată în ultimii ani de controverse și de crize. Se pare că, în timp ce conecta oameni și organizații din întreaga lume, gigantul tehnologic, încălcând principiul confidențialității, gestiona în mod fraudulos datele utilizatorilor și contribuia la răspândirea știrilor false în numele creșterii cu orice preț. Sub conducerea lui Mark Zuckerberg și a lui Sheryl Sandberg, cunoscuta rețea de socializare a devenit mijlocul de comunicare preferat de cei care instigă la ură, de infractori și de regimurile corupte, cu urmări devastatoare pentru întreaga omenire. Plecând de la numeroase informații obținute în urma interviurilor cu foști angajați și investitori ai companiei, jurnalistele Sheera Frenkel și Cecilia Kang ajung la o concluzie șocantă: pașii greșiți făcuți de Facebook în ultima perioadă nu reprezintă o anomalie, ci o consecință inevitabilă a felului în care a fost gândită compania.

„Lovitura definitivă.”
The New York Times Book Review

„Bogată în informații importante pentru evaluarea impactului rețelelor de socializare asupra societății și democrației.”
The Washington Post

„Frenkel și Kang demonstrează în mod convingător că, în interesul apărării democrației, trebuie să luăm acum măsuri pentru a curăța Facebook de știrile false, de propagarea urii și a dezinformării.”
Associated Press

 

 Video: Interviu cu autoarele despre carte

 

Cartea a apărut în România la Editura Polirom.

 

Info:

Titlul original: An Ugly Truth: Inside Facebook's Battle for Domination
Ediția 2022, paperback
Traducere şi note: Iulia Singer
Dimensiuni: 135x200
376 pagini
ISBN: 978-973-46-8795-4

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related