Juniorii romani merg la Cannes inaintea Seniorilor

In urma unei competitii nationale, doua jurii de elita alaturi de reprezentantul festivalului de la Cannes in Romania vor alege trei tineri romani care sa reprezinte comunitatea locala de comunicare in cadrul prestigiosului festival.

Dintre acestia, "Studentul anului", un tinar de pina in 23 de ani va fi membru al Cannes Academy alaturi de alti 30 de participanti din tari in care industriile de profil joaca un rol insemnat. Pentru cistigator, va fi probabil primul pas mare dintr-o cariera de succes. Experienta a demonstrat ca asocierea cu Cannes deschide intotdeauna usi, inimi si pungi, generind in piata un respect neconditionat.
Cannes Academy e una dintre cele mai prestigioase scoli de vara din lume, oferind studentilor sansa de a avea acces la o uriasa sursa de informatie.
Ne referim aici atit la accesul la lucrarile inscrise, la seminariile pentru seniori, dar mai ales la sesiunile de pregatire pentru juniori, ocazie de a cunoaste si invata de la nume reputate ale advertisingului mondial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related