Boom media in India

WARC prezinta stirea conform careia in India se asteapta ca industria entertainmentului si media sa isi dubleze veniturile pana la sfarsitul decadei, avand o rata de crestere de 15.6%, dupa cum arata cercetarile facute de institutul de sondaje Crisil.

Ultimul raport indica faptul ca veniturile vor atinge 744 miliarde de rupii (16.6 miliarde $;12.6 miliarde €; 8.5 miliarde £) in 2010, fata de 361 miliarde de rupii in 2005.
Nagarajan Narasimhan, research head la Crisil, a declarat: "Se asteapta ca sectorul entertainmentului si media sa fie principalul beneficiar al cresterii cheltuielilor facute de consumatorii indieni".
Acesta adauga: "Este de asteptat ca toate segmentele industriei sa creasca, dar cresterile in televiziune si radio vor fi, in mod particular, impresionante".
Narasimhan crede ca noile platforme de distributie precum direct-to-home si internet protocol television vor fi factorii cheie care vor conduce la acest succes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related