Pygmalion a condus Extracaravana Boom prin tara

Agentia de advertising Pygmalion a fost aleasa sa gestioneze in aceasta vara activitatea de BTL pentru Extracaravana Boom.

Scena ridicata de peste 20 de ori, in peste 20 de orase, 5 locatii pe litoral, 52 de concerte in aer liber si 12 000 km parcursi pentru a umple cu mii de oameni piete centrale ale marilor orase, oameni care au participat la nenumarate concursuri. Asa arata in cifre caravana.

Extracaravana Boom a luat cu asalt mai multe orase din Romania, oferind distractie, concerte cu Andreea Banica, Andra, Anna Lesko, Romania, Compact, Conekt si concursuri cu multe premii. De la Ploiesti la Arad, de la 2 Mai la Satu Mare, de la Craiova la Suceava, Extracaravana a traversat tara in lung si-n lat si nu se va opri decat la Bucuresti pe 14 Septembrie, cand vor fi desemnati marii castigatori ai tombolei Boom.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related