Publicitatea, o experienta de viata

Pentru a-si convinge consumatorii, advertiserii din Romania au inceput sa completeze campaniile de pe tv cu evenimente din ce in ce mai sofisticate. Impactul este pe masura costurilor.

In toamna acestui an, Metro Cash&Carry a cheltuit doua milioane de euro pentru realizarea expozitiei Metro Expo, un proiect care a presupus constructia in miniatura a unui oras de 10.000 de metri patrati. Tot anul acesta, Vichy a organizat mai multe evenimente pentru lansarea produselor sale, iar exemplele pot continua de la simplele party-uri din cluburi, in care concursurile sint sponsorizate de diverse companii, pina la concerte si "la adevarate spectacole multimedia", cum s-a intimplat la "nasterea" brandului Vodafone in Romania. De ce aleg advertiserii sa isi cheltuiasca o mare parte din bugetele de publicitate pentru astfel de actiuni?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Oameni

Sectiune



Related