
Articole care fac referire la Vichy


L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

La Roche-Posay desfăşoară cea de-a 13-a ediție a campaniei naționale „Zilele Protecţiei Solare”, un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei cancerului de piele

O zi întreagă de sport și mișcare pentru copii și părinți la evenimentul Itsy Bitsy “SuperEroi pentru Viață”

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive

L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
![[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România](https://media.iqads.ro/2021/03/microsoftteams-image-cover-410.jpg)
[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România

Vlad A. Coruț, Line Agency: În timp ce calitatea conținutului este esențială pentru o strategie eficientă de video marketing, și cantitatea rămâne la fel de relevantă
![[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele](https://media.iqads.ro/2021/01/141473867-404783267489249-2019701149962887585-n-cover-410.jpg)
[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele

Line Agency România deschide o lume virtuală către shoppingul modern cu noul filtru Foundation Match by Vichy

A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România pentru sprijinirea vloggerilor pasionați de beauty
![[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde](https://media.iqads.ro/2019/01/ralucaduta-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde

Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
![[YouTube Romania Ads Leaderboard] 4 productii romanesti in topul celor mai populare 5 reclame din primul trimestru al anului](https://media.iqads.ro/2018/07/collagedwdqwdqwdwq-cover-410.jpg)
[YouTube Romania Ads Leaderboard] 4 productii romanesti in topul celor mai populare 5 reclame din primul trimestru al anului

V for VINTAGE. Locul de întâlnire pentru cea mai mare comunitate de pasionați de design contemporan şi vintage

Domnica Mărgescu (Elle România), Andreea Bădală (Murmur) şi Laura Călin (V for Vintage) jurizează înscrierile designerilor la V for Vintage #19
![[#Instagrammer #nofilter] Micile povesti ale Sandrei pe Instagram: "Umblu in permanenta cu aparatul de fotografiat la mine"](https://media.iqads.ro/2017/10/collage15-cover-410.jpg)
[#Instagrammer #nofilter] Micile povesti ale Sandrei pe Instagram: "Umblu in permanenta cu aparatul de fotografiat la mine"

Conferința SMART Marketing: curajul de a fi diferit și de a inova într-un mediu de business tot mai competitiv
![[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener](https://media.iqads.ro/2016/10/the-bucharest-s-2559-cover-410.jpg)
[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener
![[Tinerii din agentii - Jazz] Andrei Stanciu, zis si Deiu: Am mers spre publicitate ca vita la imperechere "hei, salut, eu sunt din Arad si vreau sa fac reclame misto"](https://media.iqads.ro/2014/10/img-6137-1-cover-410.jpg)
[Tinerii din agentii - Jazz] Andrei Stanciu, zis si Deiu: Am mers spre publicitate ca vita la imperechere "hei, salut, eu sunt din Arad si vreau sa fac reclame misto"
