AdPrint - festivalul echipelor de creatie

Pana pe 15 ianuarie 2007 AdPrint isi asteapta ingerii: echipele de creatie care, pe parcursul unui an intreg, au conceput printuri fabuloase. Ajunsa la cea de-a treia experienta europeana, competitia nu reuneste agentii sau indivizi, ci aduce in fata juriului procesul creatiei.

Numele festivalului - "European Creative Teams Competition" - reflecta cel mai bine filosofia competitiei care se bazeaza pe conceptul de echipa. Daniel Fohr, membru in juriul AdPrint 2007, compara echipa de creatie cu emisferele stanga si dreapta ale creierului, "fiecare contribuie cu propriile calitati pentru a produce o idee, un concept". El adauga "deseori, oamenii incearca sa inteleaga care dintre membrii echipei genereaza ideile. In anii '60, acesta era copywriterul pentru simplul motiv ca art director-ul era asistentul sau al carui rol era sa dea o forma ideilor. Astazi, importanta imaginilor implica supozitia ca textul capata un rol secundar, ideile vizuale sunt mult mai appreciate si, in consecinta, art-director-ii. Festivalul de la Cannes ilustreaza cel mai bine acest curent. In realitate, insa, este foarte dificil sa acorzi cuiva, in mod exclusiv, creditul pentru o idee si asta pentru ca munca in echipa se intampla foarte rar intr-un mediu clasic si cu atat mai putin cand implica generarea unor idei. Cel care vorbeste, la un moment dat, este la fel de important ca si cel care tace. Este un echilibru foarte misterios bazat pe inteligenta din acea relatie: trebuie sa stii cand sa taci dar si cand sa vorbesti."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Frank Group

Frank Group este un grup de agentii independente, care ofera servicii integrate si complete de comunicare. Din Grupul Frank fac parte companiile Frank (ATL, BTL, digital), Oxygen (PR), MSPS Marketing and... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related