Inovație, tehnologie și momente duse la un alt nivel sunt activitățile propuse de IQOS la GoTech World

Inovație, tehnologie și momente duse la un alt nivel sunt activitățile propuse de IQOS la GoTech World

Acum” e cel mai bun moment pentru a ne gândi la viitor. Un viitor mai generos decât prezentul, în care tehnologia să ofere soluțiile potrivite pentru problemele societății. Pentru asta, e nevoie de o conexiune strânsă între toți cei care participă la schimbările de mâine: specialiști, oameni de business, autorități, pasionați de tehnologie. Astfel de intersecții stau la baza filozofiei IQOS. Brandul este prezent la evenimentele care vin să inspire comunitățile de creatori și susține, prin parteneriate solide, inovația, în toate formele ei. De 7 ani, IQOS este parte din GoTech World, cel mai mare eveniment de IT & Digital din Europa Centrală și de Est, dedicat ultimelor tendințe și inovații din domeniul tehnologiei.

ACT NOW este tema ediției de anul acesta a evenimentului. Este și filozofia de la care pleacă IQOS, în toate direcțiile de dezvoltare. Un teritoriu comun, propice pentru schimbare și inovație.

 

Alegerile de azi pentru un mâine mai bun

AI, roboți, Metaverse, mașini zburătoare, haine inteligente, cybersecurity. Sunt câteva dintre temele care se vor discuta anul acesta la GoTech World, evenimentul dedicat celor mai noi trenduri tech. Pentru al 7-lea an consecutiv, IQOS este partener al evenimentului, oferind comunității accesul la cele mai recente inovații din industrii competitive.

Inovația, ca motor principal al progresului, este parte din ADN-ul IQOS și se manifestă prin încurajarea oamenilor pasionați de tehnologie și susținerea industriilor care participă la schimbare.

ACT NOW, tema celei de-a IX-a ediții GoTech World, pornește de la nevoia unor decizii colective rapide și corecte, de adaptare a climatului de business în noile contexte imprevizibile, la nivel local și global. Inovația tehnologică are un rol esențial în luarea acestor decizii. Integrarea soluțiilor tehnologice în activitatea companiilor, dar și în viața de zi cu zi a oamenilor obișnuiți poate duce la alegeri mai bune, care să contribuie la un mâine mai bun. 

„Perspectiva unui viitor mai bun și mai sigur ne ghidează în toate deciziile pe care le luăm în activitatea noastră și în dezvoltarea tehnologiei produselor IQOS. GoTech World este un parteneriat important pentru noi, prin temele de discuție relevante pe care le abordează la fiecare ediție, prin împărtășirea valorilor și viziunii asupra inovației prin tehnologie, dar și prin susținerea unor specialiști de renume internațional. Credem că pasiunea pentru inovație tehnologică și alegerile informate pot genera schimbarea pe care ne-o dorim într-un viitor nu foarte îndepărtat, către care facem pași concreți în fiecare zi”, spune Denys Strobykin – Director Marketing & Digital, Philip Morris România.

 

AI, Metaverse, mașini zburătoare

GoTech World se desfășoară între 3 și 4 noiembrie 2022, la Romexpo, Pavilionul B1. Timp de două zile, cei peste 16.000 de participanți care sunt așteptați la eveniment vor putea lua parte la peste 120 de sesiuni de conținut, vor asculta peste 135 de speakeri internaționali și locali și vor putea interacționa cu peste 130 de expozanți. 

Zona expozițională de la Romexpo va găzdui cele 11 scene unde se vor desfășura conferințe, workshopuri și paneluri susținute de cei mai importanți inovatori și antreprenori din domeniul tech, recunoscuți la nivel global. Pasionații de tehnologii disruptive și de inovație vor asista la dezbateri privind modul în care ne definesc viitorul inteligența artificială, roboții, senzorii olfactivi, aplicații ale Metaverse-ului în business, mașinile zburătoare, hainele inteligente, dar și cybersecurity, platforme cloud-native, intrumente specifice domeniului programării și altele.  

IQOS va fi prezent la eveniment cu un spațiu dedicat comunității sale, unde participanții își pot petrece timpul dintre conferințe și workshopuri. Brandul a pregătit, ca de fiecare dată, activități speciale care îmbină distracția cu surprizele tehnologice. Utilizatorii IQOS vor putea să-și personalizeze gratuit dispozitivul cu ajutorul unei imprimante speciale, în doar câteva minute. Sau vor putea testa Print a drink, o băutură personalizată de un braț robotic. Mai exact, un braț robotic va printa 3D, cu o grafică la alegere, fiecare cocktail comandat de cei care ajung la barul IQOS din spațiul expozițional.

La GoTech World, IQOS aduce inovația tehnologică mai aproape de comunitate și oferă un plus de inspirație pentru viitor.

Participarea la GoTech World se face pe baza unui bilet de acces ce poate fi achiziționat direct de pe gotech.world

Accesul în spațiul IQOS este permis exclusiv persoanelor cu vârsta de peste 18 ani.  

IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care altfel ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină. 

Material susținut de IQOS.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related