[PR de criză] Cătălina Rousseau: Încercarea majoră prin care trec astăzi toate afacerile, mari, mijlocii sau mici este criza de forță de muncă specializată și de specialiști, provocând consecințe în lanț în economii

[PR de criză] Cătălina Rousseau: Încercarea majoră prin care trec astăzi toate afacerile, mari, mijlocii sau mici este criza de forță de muncă specializată și de specialiști, provocând consecințe în lanț în economii

69% dintre liderii de afaceri spun că au trecut printr-o criză în ultimii cinci ani, cu o medie de trei astfel de situații, informează un studiu realizat de PwC la nivel global în 2022. Unul similar din 2021 arăta că doar 30% dintre business-uri aveau o echipă de management a crizei la începutul pandemiei COVID-19, iar o cercetare Deloitte releva că doar 49% aveau proceduri pentru scenarii de criză.

Cauzele crizelor de comunicare pot fi diverse, iar companiile trebuie să poată reacționa rapid, astfel încât să minimizeze riscurile și escaladarea situațiilor neprevăzure. Sunt însă puțini antreprenori români care se pregătesc pentru crizele de comunicare, spune Cătălina Rousseau, Președinte & CEO, BDR Associates.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related