Le flutura Urechile!

Brandul CHAPPI® face subiectul unei noi campanii de imagine de tip "outdoor" care utilizeaza pentru prima data in Romania efectul de animatie in panotajul stradal.

Campania dezvoltata de echipa de creatie a brandului CHAPPI® porneste de la noul slogan "CHAPPI® - Gustos de-i flutura urechile" care ilustreaza identitatea brandului capitalizand pe elementele esentiale ale acesteia - vesel, amuzant, spontan.

Campania inoveaza prin includerea elementului de miscare intr-o zona prin definitie statica, aceea a panotajului stradal. Panourile il prezinta pe simpaticul caine - personajul principal al brand-ului CHAPPI®, - fluturand entuziast din urechi in fata unui bol de mancare pentru catei CHAPPI®, rezultand astfel prima campanie outdoor in care pesonajul comunicarii este animat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Related