Euromedia & Beta Cons despre eficienta campaniilor publicitare la metrou

Aproximativ 60% dintre acestia se uita la panourile publicitare in timp ce asteapta in statie; arata un studiu comandat de Euromedia & Beta Cons, membre EPAMEDIA (Europäische Plakat- und Aussenmedien GmbH). Studiul, unic in Romania, reprezinta initiativa companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, membre EPAMEDIA. Acesta a fost efectuat pe un esantion de 2000 de persoane, reprezentativ pentru toata populatia din Bucuresti, cu varsta peste 14 ani. Dintre aceste persoane a fost ales un subesantion de 431 de indivizi, reprezentativ pentru utilizatorii de metrou. Studiul a fost realizat in perioada iulie-august 2006, are o marja de eroare de +-2,19% si va fi actualizat trimestrial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MindShare Media

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related