Anheuser Busch flutura steagul rosu contractului cu Nascar Busch Series

Anheuser-Busch a anuntat in aceasta saptamana ca nu isi va reinnoi contractul de sponsorizare a Nascar Busch Series dupa ce acesta va expira in 2007, conform Brandweek.

Nascar a declarat ca inlocuirea sponsorului principal se afla intr-o faza initiala, dar "pana in 2008 se va finaliza" a anuntat Andrew Giangola, director of business communications la Nascar, New York.
Partenerul media ESPN se va alatura cautarii. "Vom fi incantati sa gasim sponsorul potrivit care sa ne sprijine eforturile si sa dezvolte seriile", a mai spus Giangola. "Busch Series va fi transmis pe ESPN (care inlocuieste NBC ca partener media din 2007), asa ca vom cauta un brand national care sa promoveze seriile."
"Nu am crezut de cuviinta ca trebuie sa facem mare caz pe acest subiect, dar ni s-a parut important sa anuntam Nascar ca nu vom reinnoi contractul de sponsorizare dupa 2007", a spus Tony Ponturo, vp-global media and sports marketing la Anheuser-Busch. "Am vrut sa le lasam timp sa se gandeasca si sa caute alt sponsor."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related