Lowe Worldwide a pierdut contul Beck's

Lowe Worldwide a confirmat incheierea colaborarii cu Anheuser-Busch InBev in urma pierderii contului global de creatie al Beck's, potrivit AdWeek. In 2008, Lowe a incetat activitatea pentru Stella Artois, un alt brand Anheuser-Busch InBev.

Despartirea a fost asteptata in industrie dupa ce Publicis New York a renuntat la contul Corona Light, brand Crown Imports, la doar o luna dupa castigarea acestuia in iunie. Miscarea s-a produs dupa ce a fost dezvaluit un conflict de interese, grupul Publicis purtand discutii cu Anheuser-Busch InBev pentru contul Beck's.

Despre cooperarea cu Lowe Worldwide, inceputa in anul 2007, Frank Abenante (Vice-Presedinte Branduri Globale, AB InBev) a declarat: "Lowe a fost un partener cheie in dezvoltarea brandului Beck's. Dupa o colaborare fructuoasa, ce a tinut doi ani, consideram ca ne-am despartit in termeni foarte buni, la momentul potrivit".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related